Презентація "Використання ІКТ на уроках біології та розвиток критичного мислення в учнів"

Про матеріал
Мета майстер-класу: - довести вагому роль ІКТ у освітньому процесі; - підвищення мотивації і розвитку критичного мислення учнів; - формування життєвих компетентностей.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Москалюк Наталія Леонідівнаучитель біологіїЖуравлиського ЗЗСО-ЗДО

Номер слайду 2

Майстер-клас«Використання ІКТ на уроках біології та розвиток критичного мислення в учнів»

Номер слайду 3

Мета майстер-класу:довести вагому роль ІКТ у освітньому процесі;підвищення мотивації і розвитку критичного мислення учнів;формування життєвих компетентностей.

Номер слайду 4

Життєве кредо:«Зроблене тобою, до тебе ж і повернеться». Уінстон Черчіль

Номер слайду 5

Педагогічне кредо: Учитись важко, учить ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще,Той сам досягнеш висоти. П. Сангаївський

Номер слайду 6

ІКТ поліпшують процес навчання і дають змогу:використовувати передові інформаційні технології;полегшує підготовку вчителя до уроку та залучити до підготовки учнів;реалізувати ігрові методи на уроці;працювати в групах та індивідуально;проводити інтегровані уроки.

Номер слайду 7

Переваги перед традиційним веденням уроку: забезпечення візуального сприйняття інформації;забезпечення послідовності викладу теми;прискорення передачі інформації;розширення дидактичного інструментарію вчителя;посилення інформативності в навчанні;підвищення інтересу до навчання.

Номер слайду 8

Тема: Особливості обміну речовин гетеротрофного організму. Живлення і травлення. Різноманітність травних систем.

Номер слайду 9

Мета: розширити знання учнів про особливості обміну речовин гетеротрофного організму, типи живлення та його основні стадії; охарактеризувати основні джерела їжі тварин; порівнювати способи живлення тварин відповідно їх типу.

Номер слайду 10

Цілі: формувати вміння вчитися, самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії; дотримуватися норм мовленнєвої культури; виховувати життєві навички, що сприяють соціальному здоров’ю.

Номер слайду 11

Актуалізація опорних знань

Номер слайду 12

https://jamboard.google.com/d/1bx. AXfog. YGJfv. Omtn. Nbn. Lfo2ee. J_P0yc. HGQl2oz. Z8 Ek. A/viewer?f=2 Стратегія «Асоціативний кущ»

Номер слайду 13

Мотивація навчальної діяльності

Номер слайду 14

Стратегія «Мозковий штурм»https://uk.padlet.com/nataliamoskaluk1985sasha/2dqw713lr2zo1dk9

Номер слайду 15

Вивчення нового матеріалуhttps://www.youtube.com/watch?v=c. Q6 MG937 Shw&list=PLWteg9_g. GYt. GKo. Qc_C9 Zkzk. ZOf9ic. Kl. MG&index=1&t=208s

Номер слайду 16

Стратегія «Складаємо таблицю»https://docs.google.com/spreadsheets/d/1y. GBBSqb. Mfsvm. Kq2syowso. K9cem. Elsjq. Jyhk. Hl7v. Fz. UA/edit?usp=sharing https://www.youtube.com/watch?v=0me. G5 Pn_i. OI

Номер слайду 17

Презентація

Номер слайду 18

Стратегія «Плакат думок»https://www.canva.com/design/DAEx. S84zlo8/CY1x. V47 VEad. Fi. Njbn. Hq. T9g/view?utm_content=DAEx. S84zlo8&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=shareyourdesignpanel

Номер слайду 19

Закріплення вивченого матералу

Номер слайду 20

Вправа «Перший мільон»https://learningapps.org/display?v=pkbqy9zjt21

Номер слайду 21

Групова робота «Доповнити таблицю»https://learningapps.org/display?v=p4wjef76a21

Номер слайду 22

Рефлексія

Номер слайду 23

Стратегія «Сенкан»

Номер слайду 24

Домашнє завдання: Опрацювати параграф підручника;Вивчити основні терміни:Індивідуальне завдання «Органи дихальної системи», створити спільну Google презентацію.

Номер слайду 25

Висновок. Використання інформаційних технологій у процесі навчальної діяльності дає змогу досягнути якісно вищого рівня наочності уроків біології, значно розширює можливості активізації діяльності учнів, а безперервний зворотній зв’язок оживлює освітній процес, сприяє підвищенню його динамізму, що зрештою призводить до формування позитивного ставлення учнів до вивчення біології.

pptx
Пов’язані теми
Біологія, 7 клас, Майстер-класи
Додано
11 квітня 2022
Переглядів
586
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку