Мета майстер-класу:
- довести вагому роль ІКТ у освітньому процесі;
- підвищення мотивації і розвитку критичного мислення учнів;
- формування життєвих компетентностей.
Майстер-клас«Використання ІКТ на уроках біології та розвиток критичного мислення в учнів»
Номер слайду 3
Мета майстер-класу:довести вагому роль ІКТ у освітньому процесі;підвищення мотивації і розвитку критичного мислення учнів;формування життєвих компетентностей.
Номер слайду 4
Життєве кредо:«Зроблене тобою, до тебе ж і повернеться». Уінстон Черчіль
Номер слайду 5
Педагогічне кредо: Учитись важко, учить ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще,Той сам досягнеш висоти. П. Сангаївський
Номер слайду 6
ІКТ поліпшують процес навчання і дають змогу:використовувати передові інформаційні технології;полегшує підготовку вчителя до уроку та залучити до підготовки учнів;реалізувати ігрові методи на уроці;працювати в групах та індивідуально;проводити інтегровані уроки.
Номер слайду 7
Переваги перед традиційним веденням уроку: забезпечення візуального сприйняття інформації;забезпечення послідовності викладу теми;прискорення передачі інформації;розширення дидактичного інструментарію вчителя;посилення інформативності в навчанні;підвищення інтересу до навчання.
Номер слайду 8
Тема: Особливості обміну речовин гетеротрофного організму. Живлення і травлення. Різноманітність травних систем.
Номер слайду 9
Мета: розширити знання учнів про особливості обміну речовин гетеротрофного організму, типи живлення та його основні стадії; охарактеризувати основні джерела їжі тварин; порівнювати способи живлення тварин відповідно їх типу.
Номер слайду 10
Цілі: формувати вміння вчитися, самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії; дотримуватися норм мовленнєвої культури; виховувати життєві навички, що сприяють соціальному здоров’ю.
Групова робота «Доповнити таблицю»https://learningapps.org/display?v=p4wjef76a21
Номер слайду 22
Рефлексія
Номер слайду 23
Стратегія «Сенкан»
Номер слайду 24
Домашнє завдання: Опрацювати параграф підручника;Вивчити основні терміни:Індивідуальне завдання «Органи дихальної системи», створити спільну Google презентацію.
Номер слайду 25
Висновок. Використання інформаційних технологій у процесі навчальної діяльності дає змогу досягнути якісно вищого рівня наочності уроків біології, значно розширює можливості активізації діяльності учнів, а безперервний зворотній зв’язок оживлює освітній процес, сприяє підвищенню його динамізму, що зрештою призводить до формування позитивного ставлення учнів до вивчення біології.