Презентація "Використання ІКТ на уроках у початковій школі"

Про матеріал
Презентація "Використання ІКТ для розвитку критичного мислення учнів на уроках у початковій школі" допоможе колегам у роботі для розвитку критичного мислення. Наведені різновиди діяльності на різних уроках.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Застосування комп’ютерних технологій як засобу критичного мислення молодших школярів.

Номер слайду 2

При підготовці до уроків вчителі початкової школи використовують електронні ресурси навчального призначення: мультимедійні курси; презентації до уроків; логічні ігри; тестові оболонки; ресурси Інтернет; електронні енциклопедії. Використання комп’ютерів у навчальній і позаурочній діяльності початкової школи виступає одним з ефективних способів розвитку творчих здібностей та критичного мислення молодших школярів.

Номер слайду 3

Вчителі початкової школи використовують різноманітні методи та форми роботи на різних фазах реалізації стратегії розвитку критичного мислення учнів. Схема реалізацї стратегії розвитку критичного мисленняперша фаза – фаза виклику (актуалізація) друга фаза – фаза реалізації смислу (побудова знань)третя фаза – фаза рефлексії (консолідація)

Номер слайду 4

Для розвитку критичного мислення на уроках української мови використовуємо такий вид роботи як сенкан - вірш, в якому синтезована інформація в стислому вигляді. ХТО?ЯКИЙ? ЯКИЙ?ЩО РОБИТЬ? ЩО РОБИТЬ? ЩО РОБИТЬ?ВАШЕ СТАВЛЕННЯСЛОВО - СИНОНІМСЕНКАНВОВК. ГОЛОДНИЙ, ЗЛИЙ. БІГАЄ, РИСКАЄ, ВИЄ. ЗАВЖДИ ШУКАЄ СОБІ ПОЖИВУ. СІРОМАНЕЦЬ.

Номер слайду 5

Вчителі широко застосовують у своїй практиці стратегію «Асоціативний кущ» та технологію «Дерево рішень».

Номер слайду 6

На уроках навчання грамоти та природознавства вчителі використовують стратегію «Кубування» - метод, який полегшує розгляд різних сторін теми. Використовується кубик з написанням на кожній грані вказівки щодо напряму мислення. 123456 Описати. Колір, форму,розміри. Порівняти. На що це схоже?Від чого це відрізняється?Встановити асоціаціїПро що це вас змушує думати? Що спадає на думку у зв‘язку з цим?Проаналізувати. Яким чином це зроблено? Ви знаєте?Знайти застосування. Яким чином це може бути застосовано?Запропонувати аргументи «за» або «проти»Займіть певну позицію

Номер слайду 7

Серце у мене дуже велике. Воно різнокольорове. Шматочок жовтого, тому що я добрий. Шматочок сірого, тому що інколи буваю сумний. А ще воно у мене яскраве, бо я люблю життя і своїх близьких. Стратегію «Письмо в малюнках» застосовують на своїх уроках. Алгоритм роботи її полягає в наступному: намалювати те, що хотів сказати при роботі над матеріалом; власні враження, відношення до подій перенести на аркуш паперу.

Номер слайду 8

Вчителі зокрема на уроках інформатики використовують методичний прийом «Бджолиний вулик», коли учні групами чи парами розгадують ребуси, кросворди « на швидкість».

Номер слайду 9

Кожен учень по-різному освоює нові знання. З використанням комп'ютерних мереж і онлайнових засобів,ми отримали можливість подавати нову інформацію таким чином, щоб задовольнити індивідуальні запити кожного учня.

pptx
Додав(-ла)
Vzhyshnevska Nataliya
Додано
30 січня 2021
Переглядів
919
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку