В майстер - класі використані такі методи:
сенкан, кубування, "Ромашка Блума", метод "Шести капелюхів".
Наведені приклади використання даних методів під час викладання уроків хімії.
Використання інноваційних методів навчання на уроках хімії. За і проти.
Номер слайду 2
Щоб не перетворити дитину в склад знань,комору формул та правил, треба вчити її мислити В. Сухомлинський
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Електронна та структурна формули: Н 1s1 Cl 1s22s22p63s23p5 Який атом більш електронегативний, до кого зміщена електронна густина: оскільки в атома Cl до завершення не вистачає 1 електрона, а в атома Н – 7 електронів, то більш електронегативним є атом Cl. Творчі плани на майбутнє: користуватися спільною електронною парою . Тип зв’язку: ковалентний полярний Назва пари – Гідроген і Хлор
Номер слайду 5
«Сенкан»Сенкан – це білий вірш, в якому синтезована інформація в короткому вислові з п’яти рядків .
Номер слайду 6
Хімія. Складна, цікава. Отруює, лікує, помагає —Помічник і ворог людини. Життя. Хімія. Корисна, небезпечна. Розщеплює, вдосконалює, знищує,Об'єднує науки про природу —Наука.
Номер слайду 7
Метод « Кубування»
Номер слайду 8
1. Опиши це - ковалентний зв'язок…;2. З асоціюй це – як змінюється електронегативність в періодах зліва направо?;3. Порівняй це – полярний і неполярний ковалентний зв'язок;4. Проаналізуй це - чим правіше і вище в періодичній системі розміщений елемент, тим більша його електронегативність;5. Аргументи «за», аргументи «проти» - сполука Н2 S утворена ковалентним полярним зв’язком ;6. Застосуйте це - електронегативність елемента – це здатність його атома притягувати до себе електрони.
Номер слайду 9
Метод «Ромашка Блума».
Номер слайду 10
1. Що таке йонний зв'язок?2. Тобто ти кажеш, що йонний зв'язок виникає між йонами?3. Як можна застосувати знання про йонний зв'язок?4. Чому спільні електронні пари в сполуках, утворених йонним зв’язком, зміщені до одного з хімічних елементів?5. Правильно, що хімічний елемент, віддаючи електрони, перетворюється на позитивно заряджений йон?6. Що буде, якщо зникне йонний хімічний зв'язок ?
Номер слайду 11
Легенда про старого капелюшника11
Номер слайду 12
Білий капелюх Використовується для того, щоб спрямувати увагу на наявну чи відсутню інформацію.12
Номер слайду 13
Жовтий капелюх сонце й оптимізм. Навіть якщо ідея нам не подобається, жовтий капелюх просить нас знайти в ній гарні сторони. 13
Номер слайду 14
Чорний капелюх. Чорний капелюх вказує на ризик і говорить, чому щось може не вийти. 14
Номер слайду 15
Червоний капелюх Червоний капелюх дає можливість описати свої почуття й інтуїцію, без будь-яких пояснень. 15
Номер слайду 16
Зелений капелюх. Зелений капелюх дозволяє думати про можливості. Коли він використовується, кожний прикладає творчі зусилля. 16
Номер слайду 17
Синій капелюх Використовується щоб упорядкувати послідовність застосовуваних капелюхів і підсумувати досягнуте. Ситуація. Сенкан. Взаємне навчанняІнтрига17
Номер слайду 18
Вправа «Казковий вернісаж»18
Номер слайду 19
Модель успішного вчителя19 Якості успішного вчителя. Що заважає стати успішним вчителем?