«Використання мультимедійних технологій на уроках природничих дисциплін» Підготувала вчитель хімії: ЛИМНЮК Ірина
Номер слайду 2
«Освіта, яка не вчить жити успішно в сучасному світі, не має ніякої цінності». Роберт Кіосакі
Номер слайду 3
Нова епоха комп’ютерної техніки зумовила появу та розвиток мультимедійних технологій, які, прогресуючи, проникають і стають невід’ємними компонентами інформаційного забезпечення навчально-виховного процесу. Сучасний процес освіти потребує вчителів здатних використовувати можливості сучасних інформаційних технологій для пробудження інтересу учнів, активності в навчанні, а також знати зміст, форми, методи навчання, певну культуру передання та засвоєння знань в інформаційному суспільстві.
Номер слайду 4
Сьогодення: КОМП’ЮТЕР НАВЧАННЯ СУЧАСНЕ СУСПІЛЬСТВО
Номер слайду 5
1.Learningapps https://learningapps.org Онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використанням і на уроках, і позаурочний час, і для малечі, і для старшокласників. Сервіс Learningapps надає можливість отримання коду для того, щоб інтерактивні завдання були розміщені на сторінки сайтів або блогів викладачів і учнів.
Номер слайду 6
2. Kahoot Cервіс, який дозволяє проводити вікторини, опитування, обговорення в класі. Файли, що створені за допомогою цього додатку називають «кахутами» і являють собою щось схоже на міні-гру. Щоб почати гру в класі, необхідно вчителю надати учням згенерований системний код, який вони потім вводять на своїх гаджетах і починають грати. https://kahoot.com/
Номер слайду 7
3. Google classroom https://classroom.google.com/ Інтернет шкільна кімната. Google Classroom – це інструмент, що допомагає створювати і впорядковувати завдання, виставляти оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з учнями в режимі реального часу. Основним елементом Google Classroom є Групи. Функціонально групи нагадують структурою форуми, оскільки вони дозволяють користувачам з легкістю відправляти повідомлення іншим користувачам, з якими вони часто спілкуються в межах цієї групи.
Номер слайду 8
4. Phet colorado Заснований у 2002 році лауреатом Нобелівської премії Карлом Віманом сайт Інтерактивних симуляцій PhET - це проект University of Colorado Boulder для створення і використання безкоштовних інтерактивних симуляцій з математики і наук про природу. PhET-сіми створені на основі наукових педагогічних досліджень і спонукають учнів до навчальних досліджень і експериментування використовуючи інтуїцію в середовищі, подібному до гри. Безкоштовна платформа з найбільшою кількістю симуляцій. https://phet.colorado.edu/uk/
Номер слайду 9
5. QR-коди QR-код - двомірне зображення, в яке закладається певний текст або цифри. Читати код може будь-який мобільний пристрій з фотокамерою і спеціальним ПО. Застосування QR-кодів - це не данина моді цифрової епохи, а вони дуже допомагають. Спрощують роботу з великими посиланнями, які складно набирати і можна допустити помилку. https://get-qr.com/
Номер слайду 10
6.Ptable https://ptable.com/?lang=uk# Ptable – корисний та простий у застосуванні інтернет-ресурс, який допоможе успішно працювати з Періодичною системою хімічних елементів. Він перетворює традиційну таблицю Менделєєва на інтерактивний механізм для вивчення хімії.
Номер слайду 11
7. Pt – додаток для смартфону Зручний додаток, як для вчителя так і учня. Це Періодична система хімічних елементів у вас в кишені. В якій міститься повна інформація про хімічний елемент, його будова, рік відкриття, температури плавлення і кипіння, електронегативність, валентність и т.д.
Номер слайду 12
8. Padlet Padlet – це універсальна онлайн-дошка (онлайн-стіна) з інтуїтивним інтерфейсом, яку нескладно опанувати та легко застосовувати в навчальному процесі. Вона може бути використана для проектної роботи, пірінгової взаємодії, індивідуальних завдань чи як інструмент збору інформації від всіх учасників процесу в одному місці. https://uk.padlet.com/
Номер слайду 13
9. Easelly Easelly — це інструмент для створення інфографіки. Інфографіка використовує зображення, графіки та трохи тексту для швидкого та привабливого обміну даними та інформацією. Інші подібні ресурси: Piktochart Canva
Номер слайду 14
Отже, впровадження та застосування мультимедійних технологій в навчальний процес - важлива дидактична умова формування особистісних якостей учнів. Це дозволяє викладачу отримати ефективний інструмент педагогічної праці, що підсилює реалізацію її функцій, дозволяє підготувати їх до майбутнього навчання у вищих навчальних закладах, сформувати в учнів високі професійні якості, шляхом активізації інтересу до навчання, одержати необхідну професійну підготовку.