Презентація " Використання технології креативного письма для підвищення мотивації учнів до вивчення іноземної мови"

Про матеріал

Креативне письмо є прекрасним засобом оптимізації та інтенсифікації навчання іноземних мов. Робота з творчим письмом має величезний вплив на розвиток особистості учнів взагалі: їхнє мислення, творчі підходи до виконання завдань, фантазії. Написання креативних текстів дає можливість отримання учнями досвіду навчальної, пізнавальної, практичної та творчої діяльності.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

У творчому процесі учень розвиває свою пам’ять, спостережливість, уяву, критичне мислення , розкриває свій власний світ. Креативне письмо розвиває праву півкулю головного мозку, що відповідає за розвиток почуттів, інтуїції, музичних та артистичних здібностей. При цьому відбувається корисне балансування між розвитком логічних та інтуїтивних здібностей учнів.

Номер слайду 4

У процесі написання творчих робіт відбувається саморефлексія та самоствердження учнів, вони навчаються працювати самостійно та співпрацювати з іншими, процес навчання стає таким, що стимулює і дає наснагу одночасно, дає можливість переживати успіх і позитивне сприйняття оточуючих.

Номер слайду 5

Креативне письмо - письмо нетрадиційних жанрів, особливий вид твору, що припускає нестандартність мислення автора, свободу творчості, можливість реалізації нестандартних ідей, думок, відчуттів. Основною метою креативного письма є самовираження автора.

Номер слайду 6

Учні створюють вільні тексти в таких жанрах, як 11-слів′я, синкан, даймонд, хайку, 5 відчуттів, біо-поема, літературна стилізація (пародія на відомі твори), твір-замальовка, твір-асоціація, твір-сновидіння, похвальне слово, твір-реклама, твір-щоденник, автобіографічні записи, есе та інші.

Номер слайду 7

Синкан пишеться на 5 рядках, структурованих за інструкцією: 1рядок - іменник-тема вірша 2 рядок - 2 прикметника, що описують іменник у першому рядку 3 рядок - 3 слова, що описують дії іменника 4 рядок - речення , що містить не більше 4 слів, і є влучним висловлюванням з обраної теми 5 рядок - синонім до іменника з першого рядка

Номер слайду 8

Cinquan

Номер слайду 9

Діамант містить протилежний концепт, що зустрічається на середньому рядку, вірш має форму діаманта 1 рядок - іменник - антонім до іменника у 7 рядку 2 рядок - 2прикметника, що описують іменник першого рядка 3 рядок - 3 дієслова,що описують дії іменника у першому рядку 4 рядок - 4 іменника, 2 з яких стосуються першого концепту, наступні два - другого 5 рядок - 3 дієслова, що описують дії іменника у 7 рядку 6 рядок - 2 прикметника, що описують іменник у 7 рядку 7 рядок - іменник-антонім до іменника у першому рядку Angel Holly, careful Healing, inspiring ,defending. Joy, light. Pain, darkness. Tearing, burning, damaging. Cruel, fell Demon by the 11th Form pupils

Номер слайду 10

5 відчуттів Складається із п‘яти характеристик відповідних почуттів у послідовності: Бачу Чую Відчуваю запах Відчуваю смак Відчуваю у душі. Перше слово рядка - назва вірша. Winter. I see trees covered with snow. Winter. I hear snow under my feet. Winter. I smell Christmas tree and oranges. Winter. I taste chocolate candies. Winter. I feel joy and happiness. by the 5th Form pupils

Номер слайду 11

Позитивним результатом використання технології креативного письма є те, що учні змінюють страх перед письмовою роботою на велике бажання її створювати. Коли у дитини є чітка, послідовна схема викладу своїх думок на папері та вона змотивована на успіх, то негативне відношення до письма поступово зводиться на нівець.

Номер слайду 12

Під час написання робіт у якійсь певній техніці перед учнем стає нагальна необхідність у розширені свого вокабуляру, пошуку нових слів, йому частіше доводиться оперувати лінгвістичною термінологією: іменник, прикметник, дієслово, синонім, антонім, метафора, порівняння, персоніфікація і т.і. Учні вмотивовано користуються різноманітними словниками, довідковою літературою , Вікіпедією у Інтернеті. А це гарний стимул до розвитку мовленевої, інформаційної та самоосвітньої компетентностей.

Номер слайду 13

Креативне письмо є інтерактивною технологію і передбачає залучення до роботи усіх учнів класу і вчителя, який стає «співавтором», консультантом та редактором. Під час презентації робіт учні розвивають свої художні здібності і соціокультурну компетенцію. Вони створюють мультимедійні продукти - візуалізації своїх креативних робіт у форматі Power Point або відео - презентацій, розміщуючи їх у соціальних мережах, розвиваючи та вдосконалюючи при цьому свою інформаційну компетентність.

Номер слайду 14

Учитель стає промоутером робіт своїх учнів - друкує брошури з роботами учнів, оформлює яскраві дисплеї у школі , розміщує їхні роботи у мережі Інтернет на відповідних сайтах, де учні з усіх країн обмінюються своїми креативними творами. Це необхідно для того, щоб підняти їх рівень самооцінки, довести їхню значущість для оточуючих , для батьків, показати їхню спроможність конкурувати з іншими на належному рівні. Це є дуже потужним стимулом і мотивацією до вивчення англійської мови та подальшого практичного застосування опанованих технологій упродовж життя.

Номер слайду 15

Відповідні вправи та шляхи навчання креативного письма мають свої особливості. По-перше це дуже високий рівень автономії учнів, оскільки без неї неможлива справжня творча діяльність, на чому базується креативне письмо. По-друге, це такий необхідний елемент як змагання серед учнів, яке заохочує до спроб максимально ефективно виразити себе як особистість, і це значно підвищує мотивацію діяльності. Можливе тільки мінімальне керування вчителя.

Номер слайду 16

Композиційна опора до написання оповідання про одну з подій героя та його віртуальної сім’ї

Номер слайду 17

Інструкція до створення коміксу «Моя віртуальна сім’я» This year we begin to work with a Project of Comics-making. We’ll work with this Project during the whole year and issue different kind of comics to different topics. Studying the topic “The Family Time” you are proposed to do the first step to it. The task of this step is to create the main characters of your future stories, to give them appearance, characteristic features and of cause families and friends. You can make your Comics either in pictures or in photos. Making photo-comics will be a great fun because it means to act all roles yourselves. I do believe you’ll enjoy this work very much. First of all imagine who will be the main characters of your comics. Give them names and surnames, age, nationality. Describe their appearance; write about their likes and dislikes. Then, think about their families, relatives, family relationship (what members of family they are good/ bad with and why). You can either draw the characters or take photos of actors. Remember: with the help of make-up, wigs and costumes you can change any appearance, age and nationality.

Номер слайду 18

Список літератури * Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В. Навчання творчого письма іноземною мовою у старших класах середньої школи // ІМ. - 1996. - № 1. - с. 9-10. * Пелішенко О. С. Навчання письма в контексті комунікативного підходу в середній школі // Методика викладанняі ноземних мов: - Вип.25 - К.: Ленвіт. 1996.- с. 96 -100. * Полєвікова О.Б. Творча робота як засіб розвитку мотивації навчання школярів // Початкова школа. – 2002. - №3. – с. 27- 28. * Пометун О.І. Енциклопедія інтерактивного навчання.- К.,2007.- 144 с.38 * http://www.creative-writing-solutions.com

ppt
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
13 лютого 2018
Переглядів
3498
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку