«Використання учнями набутих знань з образотворчого мистецтва у житті школи та класного колективу»Здійснюється у Верхньокам’янській ЗОШ І-ІІ ст.школі Бахмутської райради Донецької областіВчитель: Легуцька Алла Михайлівна. Тема: розширення сфери діяльності музею засобами образотворчого мистецтва. Культурно-освітній проект
Номер слайду 2
Мета : Сформувати позитивне ставлення до навчальної діяльності; дослідити особливості традиційного одягу села, традиції крою вбрання, його символіку, орнаментальні мотиви; вдосконалити вміння викристовувати шрифти та аплікації ,створюючи експозиції музею; розвивати допитливість, творчі здібності, нестандартне мислення, вміння працювати в групах; виховувати любов до мистецтва свого краю. Тип проекту: інформаційно-творчий довгостроковий, колективний. Вид діяльності учасників проекту : робота учнів у творчих групах. Провідна проблема: використання учнями набутих знань з образотворчого мистецтва у житті школи та класного колективу. Спосіб вирішення проблеми : презентація роботи, творча робота вдома на заняттях гуртка «Веселкове розмаїття», у музеї «Скарбниця». Освітній продукт : оформлення експозицій музею «Скарбниця». Цінність проекту : збереження пам’яті з історії села.
Номер слайду 3
1 модуль (виконує вчитель)Ознайомлення з темою проекту. Визначення змісту проекту (методом мозкового штурму)3. Розподіл функціональних обов’язків.4. Визначення термінів поетапного виконання проекту.
Номер слайду 4
Самостійна робота 1. Збір матеріалів по темі, оформлення експозицій музею «Скарбниця»:«Переселення»,«Історія школи», «Бабусина світлиця», творчі роботи. 2. Консультація вчителя.2. Дизайн одягу для вертепу.
Номер слайду 5
Презентація зібраного матеріалу. Другий модуль
Номер слайду 6
Виконання творчої роботи
Номер слайду 7
Другий модуль Оцінки виконання проекту
Номер слайду 8
Зразки виконаних робіт творча робота
Номер слайду 9
Рефлексія Тепер я знаю, що …Мене здивувало …Я б хотів дізнатися, чому …
Номер слайду 10
Цінність проекту Екскурсії в музей (допомагають учням зануритися у атмосферу минулого)