13 серпня о 18:00Вебінар: Готуємось до навчального року з онлайн-тестами «На Урок»: плануємо наперед

Урок ОМ для 5 класу з теми: Композиція в графіці «День цирку. Улюблений клоун»

Про матеріал
Урок ОМ для 5 класу з теми: " Взаємодія ОМ з іншими видами мистецтва. Композиція в графіці «День цирку. Улюблений клоун»"
Перегляд файлу

Тема:  Взаємодія ОМ з іншими видами мистецтва. Композиція в графіці

            «День цирку. Улюблений клоун»

Мета: - вчити учнів створювати яскраві образи комічного або трагічного

             персонажів за допомогою графічних засобів;

  •    розвивати вміння аналізувати та підкреслювати окремі деталі, щоб 

   досягти більшої виразності;

  •    розвивати уяву, мовлення, естетичні смаки, ключові компетентності

   учнів;

  •   виховувати інтерес  до циркового мистецтва, як мистецтва

  перевтілення

Тип : формування вмінь та навичок з елементами інтеграції

Форма: урок - сюжетна замальовка

Обладнання: слайди, слайди-галерея робіт художників, схема-послідовність,

                       зразки дитячих робіт;

                       альбом, кольорові олівці або фарби.

 

                                 Хід уроку:

І. Орг. момент

ІІ. Повідомлення теми  та мети уроку

                        Слайд 1 – зображення будівель цирку

  • Діти, що ви бачите на екрані?
  • Хто з вас був у цирку?
  • Циркове мистецтво – одне з найдавніших. Виникло воно з обрядів, трудової та військової діяльності людей і набуло поширення в усіх країнах світу.
  • Які асоціації у вас викликає це слово?

           ( слайд 2)

  • Від багатьох із вас я почула слово клоун. Вірно, важко собі уявити цирк без цієї яскравої постаті.
  • Як ви вже, напевно, здогадалися, темою нашого уроку буде : «День цирку. Улюблений клоун», яких ми малюватимемо у графіці…
  • Хто з вас пригадав, що  таке графіка?

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • А тепер давайте уявимо, що до нас з вами прилетіли інопланетяни і нам треба пояснити їм, хто такий клоун.

                ( усний портрет клоуна)

ІV. Вивчення нового матеріалу

  • Ви зараз виступали у ролі прозаїків, а велика кількість поетів теж  описували клоунів.

 

                       Жил на арене рыжий клоун,
                       Как будто счастьем нарисован!
                       Улыбкой, красками одежды
                       Дарил он радугу надежды:
                       И детворе, и людям взрослым.
                       С ним было сказочно и просто.


                      Сияли искорки – веснушки
                      На щёчках…Кепка на макушке
                      С махровым розовым помпоном,
                      Жилет в горошек, бант зелёный,
                      Штаны бордовые на лямке…
                      Портрет готов, хоть ставьте в рамку!

 

  • Клоуни  мають різні характери, але найбільш розповсюджені – це комік і трагік.

                            ( слайд )

  • Давайте їх порівняємо.

 (  Порівняння супроводжується схематичними зображеннями)

V. Практична робота

            А) ввідний інструктаж:

- повідомлення завдання:

      -  Ми з вами описали та порівняли клоунів для інопланетян, але  вони , мабуть же, не розуміють нашої мови. Що ж ми з вами будемо робити?

  • А давайте їм намалюємо клоунів.

-розбір послідовності роботи:

  • Але перед тим, як почати малювати, давайте  розберемо послідовність роботи за схемами.

-хвилинка натхнення

  • А перед тим, як ви почнете малювати, я хочу показати вам роботи художника Андре  Мартена де Барро, який має цілу серію картин «Клоуни»

                                 Слайди

             Б) самостійна робота учнів ( індивідуальний та груповий інструктажі)

VІ. Аналіз учнівських робіт

VІІ. Підсумок

  • Живіть сьогоднішнім днем!

Живіть весело!

Посміхайтесь один одному,

і у відповідь ви отримаєте безліч посмішок, добра, тепла!

Тільки не перетворюйте своє життя на цирк!

 

docx
Додано
30 березня
Переглядів
594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку