Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ степенів №129 Харківської міської ради Харківської областіСемінар для вчителів трудового навчання на тему: Використання віртуальної дошки як засіб організації спільної діяльності учнів. Вчитель трудового навчання. Завада. З.Є. Вчитель інформатики. Братчикова С.Є. Padlethttps://ru.padlet.comhttps://ru.padlet.com
Технології опрацювання мультимедіа наразі є одним із найперспективніших і найпопулярніших напрямків мотивації учнів до навчального процесу. Мета — створення продукту, який передає інформацію шляхом упровадження та використання нових технологій, набору зображень, текстів і даних, що супроводжуються звуком, відео, анімацією й іншими візуальними ефектами. Одним із інтерактивних мультимедійних засобів навчання є віртуальна дошка (онлайн-дошка, електронна дошка, стіна)Опрацювання мультимедіа
Web-ресурс Padlet являє собою віртуальну стіну, на яку можна прикріплювати фото, файли, посилання на сторінки Інтернет, замітки. Це може бути приватний проект стіни, модерована стіна з кількома учасниками, які будуть заповнювати віртуальну стіну інформацією або доступний для читання і редагування будь-яким користувачем майданчик для обміну інформацією. Padlet можна успішно використовувати для організації групової форми роботи - на конференціях, семінарах, практичних заняттях (https://uk.padlet.com/dashboard )Сервіс Padlet
Висновки. Соціальний сервіс Padlet поступово набуває свого поширення у навчально-виховному процесі, зокрема його можна застосовувати:для «мозкового штурму», для узагальнення та систематизації знань;як майданчик для розміщення навчальної інформації;для розміщення завдань на пошук інформації;для спільного виконання домашнього завдання;як місце для збирання ідей для проектів та їх обговорення. Отже, можна зробити висновок, що Padlet – це зручний, легкий у роботі сервіс, призначений для збереження, організації та спільної роботи з різним контентом у визначеному віртуальному просторі, застосування якого у навчальній діяльності сприятиме формуванню таких навичок, як критичне мислення, творче вирішення завдань, конструктивне спілкування й обговорення, співпраця.