У стародавній цивілізації Майя вважалося, що небосхил тримають на руках чотири велетні... А ще згадайте: чотири сторони світу (схід, північ, захід, південь); чотири пори року (літо, осінь, зима, весна); чотири частини доби (ранок, день, вечір, ніч); чотири вікові відрізки в житті людини (дитинство, юність, зрілість, старість); чотири кути в кімнаті тощо,— все це підкреслює важливість числа 4 для людини. Отже, сьогодні ми будемо вивчати дуже вагоме число 4...
Робота з геометричним матеріалом. Перегляд Мультфільму, який розповість малюкам про чотирикутник: які особливості має чотирикутник, як легко намалювати чотирикутник, які предмети можуть мати чотирикутну формуhttps://www.youtube.com/watch?v=Iwdooe. AQz-E https://www.youtube.com/watch?v=t. MD2 Hp. OXz1 U Відгадай назву геометричної фігури.
Практична робота (Потрібні ножиці та квадрат і трикутник з картону)Казка про братів. Жили-були два брати –Трикутник і Квадрат. Як ви гадаєте, якої геометричної форми був старший брат, а якої – молодший. Чому?(4>3)Старший, був дуже добрим і життєрадісним, а ось молодший – незадоволеним і заздрісним Якось Трикутник каже старшому братові: «Ти такий великий, повніший та ширший за мене, в тебе більше сторін і кутів, в мене лише 3, а в тебе цілих 4 кути!». Старший брат лише знизав плечима: «Я таким народився!». Настала ніч, і Трикутник вирішив позлодійкувати та повідрізати братові всі кути зі словами: «Ну що ж, спати лягав ти квадратом, а прокинешся без кутів!» Яку фігуру думав утворити таким чином Трикутник з квадрата? коло Але на ранок молодший брат стояв без слів. Отакої! Тепер у брата вісім новеньких кутів!Учні ножицями відрізають кути.- яку геометричну фігури отримали?