Вивчаємо число і цифру 4. Досліджуємо склад числа 4
Мета. Формувати в учнів поняття числа як кількісної характеристики класу скінченних еквівалентних множин; формувати поняття про рівності та нерівності.
Вивчаємо число і цифру 4 Досліджуємо склад числа 4
Номер слайду 2
У стародавній цивілізації Майя вважалося, що небосхил тримають на руках чотири велетні... А ще згадайте: чотири сторони світу (схід, північ, захід, південь); чотири пори року (літо, осінь, зима, весна); чотири частини доби (ранок, день, вечір, ніч); чотири вікові відрізки в житті людини (дитинство, юність, зрілість, старість); чотири кути в кімнаті тощо,— все це підкреслює важливість числа 4 для людини. Отже, сьогодні ми будемо вивчати дуже вагоме число 4...
Номер слайду 3
Написання цифри 4 З яких елементів складається цифра? (Із трьох паличок). Перша коротка похила паличка вліво, друга – горизонтальна паличка і третя – довга похила паличка вліво.
Номер слайду 4
За малюнками розкажу склад числа 4
Номер слайду 5
142230413 Розказую склад числа 401234 Розказуємо склад числа 4 вдома на чашках, на книжках, на олівцях, на картоплинах тощо.
Номер слайду 6
Розказую склад числа 4413431422
Номер слайду 7
432105+1-1 Як отримати число 4? Робота з лінійкою. Беремо лінійку. Ставимо пальчик на 3 і робимо 1 стрибок праворуч. (Додали один – стало 4. Стали на 4, робимо один стрибок ліворуч. (Відняли один – стало 3)
Робота з геометричним матеріалом. Перегляд Мультфільму, який розповість малюкам про чотирикутник: які особливості має чотирикутник, як легко намалювати чотирикутник, які предмети можуть мати чотирикутну формуhttps://www.youtube.com/watch?v=Iwdooe. AQz-E https://www.youtube.com/watch?v=t. MD2 Hp. OXz1 U Відгадай назву геометричної фігури.
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Подивіться уважно на ці фігури. Що спільного?Чим відрізняються?Фігури – прямокутники. Друга фігура має ще одну назву – квадрат. Чим квадрат відрізняється від звичайного прямокутника?
Номер слайду 18
Практична робота (Потрібні ножиці та квадрат і трикутник з картону)Казка про братів. Жили-були два брати –Трикутник і Квадрат. Як ви гадаєте, якої геометричної форми був старший брат, а якої – молодший. Чому?(4>3)Старший, був дуже добрим і життєрадісним, а ось молодший – незадоволеним і заздрісним Якось Трикутник каже старшому братові: «Ти такий великий, повніший та ширший за мене, в тебе більше сторін і кутів, в мене лише 3, а в тебе цілих 4 кути!». Старший брат лише знизав плечима: «Я таким народився!». Настала ніч, і Трикутник вирішив позлодійкувати та повідрізати братові всі кути зі словами: «Ну що ж, спати лягав ти квадратом, а прокинешся без кутів!» Яку фігуру думав утворити таким чином Трикутник з квадрата? коло Але на ранок молодший брат стояв без слів. Отакої! Тепер у брата вісім новеньких кутів!Учні ножицями відрізають кути.- яку геометричну фігури отримали?
Номер слайду 19
САМОКОНТРОЛЬЗакріплюємо склад числа та самостійно перевіряємо свої досягнення https://wordwall.net
Номер слайду 20
32104=+03=+22=-42=+23=-44=+141201344=+22
Номер слайду 21
32114=+22=-44=+13=-24=+34=+3404210421=-3
Номер слайду 22
Підсумок уроку. Яку цифру каліграфічно сьогодні писали на уроці? Яке число вона позначає?Що нового ви вивчали на уроці?Що сподобалось на уроці найбільше?Які арифметичні дії ви вже знаєте?У результаті якої дії одержимо більше число? менше число?Як одержати попереднє число? наступне?