Педагогічні умови військово-патріотичного виховання. Основні форми і методи. Роль навчальних предметів Підготувала заступник директора з НВРПіщанського ліцею Ноженко В. А.
Номер слайду 2
Військово-патріотичне виховання
Номер слайду 3
Завдання військово-патріотичного виховання в контексті “Нової Української школи”формування почуття патріотизму, любові до свого народу, його історії, культурних та історичних цінностей;виховання громадянських почуттів і свідомості, поваги до Конституції та інших законів України, соціальної активності і відповідальності за доручені державні та громадські справи;формування здібностей до аналізу зовнішнього та внутріполітичного становища, вміння на цій основі самостійно адекватно оцінювати події, що відбуваються у державі і світі, свою роль та місце в цих подіях;створення нормативно-правової бази та комплексу заходів щодо виховання патріотичних почуттів і свідомості громадян України;формування прагнення до оволодіння військовими знаннями, відповідного рівня фізичної підготовки та витривалості;підвищення престижу військової служби, військова професійна орієнтація молоді, формування і розвиток мотивації, спрямованої на підготовку до захисту Української держави і служби у Збройних силах України та інших військових формуваннях, здійснення конкурсного відбору кандидатів для вступу у вищі військові навчальні заклади і проходження військової служби за контрактом;створення системи військово-патріотичного виховання.
Номер слайду 4
Компоненти військово-патріотичного виховання
Номер слайду 5
Базується на забезпеченні державою системи військово-патріотичного вихованняҐрунтується на вивченні норм моралі, їх дотриманні, орієнтований на усвідомлення пріоритету загальнолюдських цінностей та інтересів, виховання шанобливого ставлення до культури, історії, мови, звичаїв і традицій українського народу Передбачає вивчення військової історії України, переможних битв українського війська, основних зразків техніки й озброєння Збройних Сил України, набуття початкових навичок користування ними, підвищення фізичної загартованості в інтересах підготовки до захисту ВітчизниҐрунтується на вивченні психологічних особливостей молоді, їх урахуванні у процесі підготовки підлітків до військової служби, проведенні методичної роботи з узагальнення та поширення передового досвіду військово-патріотичного виховання, вдосконалення форм і напрямів цієї діяльностіПередбачає формування глибоких правових знань, прищеплення високої правової культури
Номер слайду 6
Роль навчальних предметів у військово-патріотичному вихованні
Номер слайду 7
Завдання предмета «Захист Вітчизни»
Номер слайду 8
Методи військово-патріотичного виховання
Номер слайду 9
Форми військово-патріотичного виховання. Лекції, бесіди, розповіді, екскурсії Зустрічі з ветеранами війни та військової служби. Походи місцями бойової слави років Другої світової війни. Пошукова робота. Участь у роботі клубів та гуртків військово-патріотичного спрямування. Співпраця з громадськими організаціями. Уроки Пам'яті, МужностіАкції з метою упорядкування меморіальних комплексів. Тематичні тижні
Номер слайду 10
Свято до Дня армії
Номер слайду 11
Шкільний етап військово-патріотичної гри «Джура»
Номер слайду 12
День захисника України Вітання учасників АТО на День захисника України
Номер слайду 13
Просвітницька акція Ради дружини в ДНЗ «Поради Котигорошка»
Номер слайду 14
В червні 2011 року на базі Піщанської сільської ради Красноградського району почала діяти Громадська Молодіжна Пошукова Організація «Фенікс - К». До складу організації входить два підрозділи. Дорослі пошуковою розвідкою і дослідженням території на предмет знаходження останків воїнів Радянської армії. Дитячий підрозділ - школярі віком від 14 років
Номер слайду 15
. Девіз пошукової організації: «Війна не закінчилась, доки не знайдений і не перепохований останній солдат». Перепоховання останків радянських воїнів на Братській могилі с. Піщанка. Мітинг Пам'яті біля Братської могили с. Піщанка
Номер слайду 16
Співпраця ГМПО “Фенікс – К” з громадськими організаціями. Приїзд родичів бійців Казахської Акмалінської дивізіїСпівпраця з організацією «Берлік» Казахської діаспори м. Харків
Номер слайду 17
Члени дитячого підрозділу ГМПО «Фенікс - К» беруть активну участь у роботі МАН. «Невідомі сторінки біографії учасників бойових дій Великої Вітчизняної війни» «Значення військової атрибутики в роки Другої світової війни: особисті розпізнавальні знаки»«Значення військової атрибутики в роки Другої світової війни: особисті розпізнавальні знаки та особисті речі» (за результатами діяльності ГМПО «Фенікс-К»)
Номер слайду 18
Результати роботи дитячого підрозділу «Фенікс- К»Встановлено факт нагородження орденом «Червоної Зірки» мешканця села Мартинівка Шевченка Дмитра Івановича( проводилась робота з архівними документами). Нагорода була вручена герою Встановлено місце загибелі мешканця м. Красноград Коваленка Іларіона Єрофійовича та внесено його прізвище в книгу Пам’яті Харківської області. Встановлено бойовий шлях мешканця с. Березівка Помазуна Ф.І., та мешканця с. Піщанка Маслікова В. С. Встановлені імена загиблих мирних мешканців під час трагедії 1943 року в с. Шляхове Кегичівського району. Знято документальний фільм про ці події.
Номер слайду 19
Велопохід «Місцями історичної слави нашого народу» (По Українській укріплінії) МЕТА ПОХОДУ: 1. Ознайомлення з історичними пам’ятками та залишками минулих часів, які уславлюють життя і боротьбу нашого народу.2. Вивчення подій, пов’язаних з будівництвом Української укріп лінії та виникненням населених пунктів с. Піщанка, м. Красноград, с. Іванівське, с. Берестовенька с. Д’ячківка.
Номер слайду 20
Екскурсії
Номер слайду 21
«Не думайте, що ваша країна може зробити для вас, думайте, що ви можете зробити для вашої країни» Джон Кенеді