1. Назвіть істотні ознаки поняття «чотирикутник».2. Назвіть істотні ознаки поняття «прямокутник».3. Назвіть істотні ознаки поняття «квадрат».4. Чи відрізняється квадрат від будь – якого прямокутника?5. Що спільне в квадрата та прямокутника?
Номер слайду 5
Підручник , с.78 Завдання 4 Р – умовний знак периметра.style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 6
Задача 4 Розв’язання. Р = 2см + 2см + 2см = 6см. Р = 2 + 2 + 2 = 6 (см)2 см2 см2 см. Відповідь: 6 см периметр трикутника.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 7
Фізкультхвилинка. Прекрасно все на небі ( руки вгору)Прекрасно на землі ( нахилитися,торкнутися руками підлоги. Прекрасно все довкола ( розвести руки)Прекрасно все в мені ( погладити по голові )
Номер слайду 8
2 см1 см2 см1 см2 см. Р = 2 + 2 + 1 + 2 + 1 = 8 (см)Відповідь: 8 см периметр п’ятикутника.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 9
Р = 1 + 3 + 1 + 2 = 7 (см)Відповідь: 7 см периметр чотирикутника.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 10
Швидко моргати очима, закрити очі та спокійно сидіти, повільно рахувати до 5-ти. Повторити 4-5 разів.*Міцно зажмурити очі (рахуючи до 3), відкрити очі та подивитися вдалечінь (рахуючи до 5). Повторити 4-5 разів. Вправи для очей