Використання платформ та онлайн -інструментів для організації дистанційного навчання у початковій школіТурта Галина Дмитрівнавчитель початкових класів
Номер слайду 2
Дистанційне навчання, як основа безперервної освіти, націлене на оволодіння школярами навичок самостійної освітньої роботи, на формування в учнів ключових компетентностей. Водночас учитель і учень залишаються учасниками цього процесу в активному діалозі. Тому, запроваджуючи дистанційне навчання, я ознайомилася з інтернет-ресурсами, вивчила їх переваги та недоліки, дізналася думку батьків про їх можливості для роботи з цими ресурсами. Спільним аналізом ми дійшли висновку, що будемо працювати з сервісами та інструментами Google.
Номер слайду 3
Google Docs, Google Drive, Youtube, Google-Презентації — для підготовки та упорядкування навчальних матеріалів; Gmail, Calendar, Hangouts, Google Meet – для комунікації, Class. Room – для планування, підготовки та проведення дистанційного та змішаного навчання.
Номер слайду 4
Олімпіади, конкурси, тестування учнів в онлайн
Номер слайду 5
Платформа Learning. Apps.org – онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Використовую для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використання і на уроках, і позаурочний час. Крім того, Learningapps.org надає можливість дистанційного навчання, адже дозволяє створити набір класів у власному акаунті, ввести дані про учнів, їх профілі, задати пароль для входу та викладати вправи для виконання.
Номер слайду 6
Платформа для проведення онлайн уроків: https://classroom.google.com/Колективне збереження документів https://drive.google.com Створення кросвордів, дидактичних ігор, головоломок, вікторин https://learningapps.org Віртуальна дошка https://ru.padlet.com /Тестування учнів в онлайн-режимі https://naurok.com.ua/test/about