Презентація до бінарного уроку "Вода - джерело життя", демонструється під час проведення уроку викладачем. Відображає план проведення уроку та візитні картки команд.
Мета уроку: узагальнення, систематизація та поглиблення знань учнів про воду; поглиблення знань учнів із природничих наук; формування пізнавальних інтересів учнів, організація їх самостійної та групової пізнавальної діяльності; розвиток творчих здібностей, асоціативного та креативного мислення учнів; формування навичок роботи в команді, створення умов для плідного творчого спілкування обдарованих учнів.
Найти расширенный поиск в найденном Поделиться… Копии картинки: 700Ч512 на fisnyak.ru JPG, 98 КБ 492Ч360 на ru.tsn.ua JPG, 32 КБ 320Ч240 на very-tasty.ru JPG, 20 КБ 300Ч219 на fisnyak.ru JPG, 8 КБ 128Ч96 на sovetotvet.ru JPG, 11 КБ Все размеры Найти похожие Слайд-шоу Чистая вода придет в поселок Аэропорт-2 раньше запланированного срока. http://www.riasamara.ru/rus/news/region/municipal_news/article67063.shtml картинки картинки закрыть Задержка Заблуждение первое: самая чистая вода - родниковая. Познавательно. http://down-house.ru/blog/poznavatelno/page180/ Извините, что-то пошло не так. Попробуйте позднее. © 2001—2012 «Яндекс» Обратная связь Лицензия на поиск Статистика Мобильная версия Ссылка Поделитесь с друзьями Я.руВКонтактеОдноклассникиTwitterFacebookМой МирLiveJournal Заслуж. доверия: Надежн. продавца: Конфиденц-ть: Безоп-ть детей: Мои находки Настройка Помощь Войти Девіз команди: «Дельфін завжди вперед пливе, ніколи він не відстає!» Емблема: Візитна карта команди “Дельфіни”
ІV раунд “Поміркуємо логічно” /команди виконують по два завдання отримують 3 бали за кожне/ Команда «Кенгурята» Чоловік випиває барило води за 14 днів, а з дружиною – за 10 днів. За скільки днів дружина вип’є барило сама? У воді опинилася десята сходинка мотузкових сходів теплохода. Почався приплив — вода за годину піднімається на 30 см. Між сходинками відстань 15 см. Через який час вода сховає шосту сходинку?
V раунд «Це моя точка зору» (команди виконують одне завдання і отримують по 2 бали) Команда «Кенгурята» Математику дали розв’язати дві задачі: Задача 1. Дано: кран с водою, плита, пустий чайник. Необхідно закип’ятити воду. Розв’язок математика: наливаємо воду в чайник, включаємо плиту, ставимо чайник на плиту, чекаємо. Задача 2. Дано: кран с водою, плита, повний чайник. Необхідно закип’ятити воду. Розв’язок математика: Варіант І: включаем плиту, ставимо чайник на плиту, чекаємо. Варіант 2: виливаємо воду из чайника, и тим самим зводимо задачу аналогічно до попередньої.
V раунд «Це моя точка зору» (команди виконують одне завдання і отримують по 2 бали) Команда «Дельфіни» Є квадратний ставок. По кутах його біля води ростуть чотири старих дуби. Ставок знадобилося розширити, зробивши його вдвічі більше по площі, зберігаючи, однак, квадратну форму. Але старих дубів торкати не бажають. Чи здійсненне це завдання?