Презентація до бінарного уроку "Вода - джерело життя", демонструється під час проведення уроку викладачем. Відображає план проведення уроку та візитні картки команд.
Мета уроку: узагальнення, систематизація та поглиблення знань учнів про воду; поглиблення знань учнів із природничих наук; формування пізнавальних інтересів учнів, організація їх самостійної та групової пізнавальної діяльності; розвиток творчих здібностей, асоціативного та креативного мислення учнів; формування навичок роботи в команді, створення умов для плідного творчого спілкування обдарованих учнів.
Номер слайду 3
План проведення брейн-рингу І раунд “Візитка команди” ІІ раунд “Бліц – турнір” ІІІ раунд «Дивовижність води» ІV раунд “Поміркуємо логічно V раунд «Це моя точка зору» VІ раунд «Таємниці води» Підсумки брейн-рингу.
Візитна карта команди “Кенгурята” Девіз команди:«Для досягнення вершин-математику збагнути мусиш до глибин». Емблема:
Номер слайду 6
ІV раунд “Поміркуємо логічно” /команди виконують по два завдання –отримують 3 бали за кожне/ Команда «Дельфіни» По річці пливе 5 човнів. 1 човен підплив до берега. Скільки човнів на воді? Як, маючи дві посудини ємністю 3 л і 5 л, набрати із крана 4 л води?
Номер слайду 7
ІV раунд “Поміркуємо логічно” /команди виконують по два завдання отримують 3 бали за кожне/ Команда «Кенгурята» Чоловік випиває барило води за 14 днів, а з дружиною – за 10 днів. За скільки днів дружина вип’є барило сама? У воді опинилася десята сходинка мотузкових сходів теплохода. Почався приплив — вода за годину піднімається на 30 см. Між сходинками відстань 15 см. Через який час вода сховає шосту сходинку?
Номер слайду 8
V раунд «Це моя точка зору» (команди виконують одне завдання і отримують по 2 бали) Команда «Кенгурята» Математику дали розв’язати дві задачі: Задача 1. Дано: кран с водою, плита, пустий чайник. Необхідно закип’ятити воду. Розв’язок математика: наливаємо воду в чайник, включаємо плиту, ставимо чайник на плиту, чекаємо. Задача 2. Дано: кран с водою, плита, повний чайник. Необхідно закип’ятити воду. Розв’язок математика: Варіант І: включаем плиту, ставимо чайник на плиту, чекаємо. Варіант 2: виливаємо воду из чайника, и тим самим зводимо задачу аналогічно до попередньої.
Номер слайду 9
V раунд «Це моя точка зору» (команди виконують одне завдання і отримують по 2 бали) Команда «Дельфіни» Є квадратний ставок. По кутах його біля води ростуть чотири старих дуби. Ставок знадобилося розширити, зробивши його вдвічі більше по площі, зберігаючи, однак, квадратну форму. Але старих дубів торкати не бажають. Чи здійсненне це завдання?
Номер слайду 10
VІ раунд Всього V раунд ІV раунд “Дельфіни” ІІІ раунд І раунд ІІ раунд “Кенгурята” Назва раунду ПІДСУМКИ БРЕЙН-РИНГУ