Презентація "Вплив реклами на рішення і поведінку людей"

Про матеріал
Презентація "Вплив реклами на рішення і поведінку людей" за підручником Ломаковської, Єресько, Проценко.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Тема уроку. Темою нашого уроку є «Вплив реклами на рішення і поведінку людей». Ми будемо вести розмову про рекламу, як про одне з найвпливовіших джерел інформації, познайомимося з історією виникнення реклами,  з її видами , способами  поширення реклами, її перевагами та недоліками, дізнаємося , як реклама може вплинути на рішення і поведінку людини. Навчимося критично ставитися до реклами, а особливо до реклами шкідливих товарів.

Номер слайду 4

Гра« Шифрувальник»– Спершу давайте дізнаємось, що ж таке реклама.– Розшифруйте за допомогою підказки. А -1          О -2       Л -3 Рек31м1 – це п2пу3яриз1ція  т2в1рів,  п2с3уг, вид2вищ з мет2ю привернути  ув1гу п2купців, з1м2вників,  г3яд1чів.-То що ж таке реклама?

Номер слайду 5

Номер слайду 6

–  Здійснюючи покупку, ми мимоволі звертаємо увагу на розрекламовані товари. Але чи справді вони кращі за ті, які не рекламують? Реклама товару не означає, що він хороший.

Номер слайду 7

«Розрекламовані товари зазвичай не кращі за ті, які не рекламують і крім того дорожчі.»Поясніть, а чому рекламовані товари дорожчі?Тому, що до ціни товару зараховують і витрати на рекламу. А реклама, зокрема на телебаченні коштує дуже дорого. Тож поміркуйте, чи варто переплачувати? Ні. Адже ми можемо заощадити, купуючи такі ж продукти іншого виробника.

Номер слайду 8

Перша рекламна хитрість називається« Ефект зірки». Відомі актори, співаки, спортсмени розказують, що вони користуються цим товаром. Друга хитрість має назву« Ефект експерта». Актори в ролі лікарів розповідають про ефективність ліків чи зубної пасти. Наступна хитрість« Ефект популярності». В рекламі переконують, що з цим товаром ти станеш набагато популярнішим у своєму колі. Дуже часто в рекламах використовується  хитрість « Ефект розпродажу». Оголошують останній день акції, що кількість товару обмежена, а знижка діє лише декілька днів, купиш товар – отримаєш подарунок, першим п’ятьом покупцям подарунки. Щоб  не купувати те, що тобі не потрібно або не підходить,чи навіть те, що для тебе небезпечне, треба навчитися розпізнавати правдиву і неправдиву інформацію, а також рекламні хитрощі.– Що з рекламних хитрощів на вас найбільше діє?

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Інколи на телебаченні або на вуличних щитах можна побачити рекламу, яка пропагує здоровий спосіб життя чи інші важливі цінності. Таку рекламу називають соціальною(Переглад відеоролика соціальної реклами)https://www.youtube.com/watch?v=Xge23 Kp. Jwi. UЦей ролик - повчальний урок для кожного з нас, що б ми зупинилися і задумалися. Не забувайте про реальнее життя, сидячи онлайн, і будьте здорові!

Номер слайду 13

Підсумовуючи  все сказане про рекламу, давайте визначимо позитивний і негативний вплив реклами на дітей.визначте, до позитивного чи негативного впливу належить . Привчає до споживання некорисних продуктів (рекламування продуктів харчування, які протипоказані дітям: чіпси, газована вода, жуйка і так далі). Сприяє погіршенню здоров’я людини .                Впливає на стосунки в сім’ї (конфлікти в сім’ї, образи, якщо дитині щось не купили з реклами). Пропонує прості методи розв’язання проблеми, які негативно відбиваються на інтелекті (не виходить зробити уроки — їж чіпси).                                             Чинить негативний вплив на особистість дитини. (нав’язують ідеали краси: подорожі, одяг, автомобілі, які вкрай далекі від реальності).                                                         Мигаючі картинки реклами негативно впливають на зоровий аппарат дитини в цілому (на очі, на роботу серця, на мозок), а часта зміна зображення послабляє увагу. Допомагає бути в курсі появи нових товарів. Допомагає дізнатися багато нового (чистити зуби двічі на день, регулярно відвідувати стоматолога тощо). Новинки реклами допомагають під час підготовки до уроків– Зробимо висновок. Чого більше позитивного чи негативного має реклама?– Отже, ви повинні навчитися вибирати товар не за рекламою, а за його необхідністю та користю.

Номер слайду 14

pptx
Додано
23 вересня 2022
Переглядів
1708
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку