Вашій увазі пропонується презентація з досвіду роботи дошкільного закладу щодо впровадження програми соціальної та фінансової освіти "Афлатот" в роботу з дітьми.
Програма AFLATYN Комплексна дитиноцентрична програма для дітей від 3 до 18 років, що впроваджується в 112 країнах світу ФІНАНСИ ПРОЕКТИ РЕСУРСИ ВПЕВНЕННІСТЬ ПЛАНУВАННЯ НАКОПИЧЕННЯ
Номер слайду 3
AFLATYN ‒ у перекладі з арабської означає дослідник (людина, яка мислить, досліджує, вивчає та діє) “AFLATYN” - це програми: AFLATOT - програма для дітей 3–6 років AFLATYN - програма для дітей 7–14 років AFLATIN - програма для дітей 15–18 років
Номер слайду 4
На виконання наказу МОН України від 22.01.2016 №46 «Щодо упровадження основ соціальної і фінансової освіти дітей дошкільного віку» наш дошкільний навчальний заклад розпочав діяльність щодо впровадження в практику роботи з дітьми старшого дошкільного віку програми «Афлатот» МЕТА: Створення довгострокових перспектив соціальної інтеграції; формування навичок соціальної участі; зростання прав та можливостей дошкільнят; повноцінний розвиток дошкільника.
Номер слайду 5
Принципи та підходи, які є концептуальною основою програми, а саме: дитиноцентричний підхід – дитина є центром навчально-виховного процесу; комплексний підхід до розвитку особистості – фізичний, когнітивний, соціальний, емоційний; навчання через гру та активну діяльність – важливим є набуття безпосереднього досвіду дитини та врахування тих реалій, в яких діти живуть; провідна роль батьків та вихователів.
Номер слайду 6
Раннє дитинство є найбільш сензитивним періодом для позитивного впливу. Розвиток дітей у цей період сильно залежить від навколишнього їхнього середовища, а ефект від навчання в цей період залишається на все життя. Вкрай важливо, що освітні програми та навчальні курси з придбання життєвих навичок, такі як Афлатот, також розроблені для цієї вікової групи дітей.
Номер слайду 7
Засідання творчої групи педагогів закладу “Світ Афлатуна”
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
В МУЗЕЙНІЙ КІМНАТІ «БАТЬКІВСЬКА ХАТА» ПРОВОДИЛИСЯ СВЯТА, РОЗВАГИ, ЯРМАРОК УРОЖАЮ
Номер слайду 13
Вчилися економності, виростили квіти для мами
Номер слайду 14
Номер слайду 15
СІМ’Я – ЦЕ ПЕРШИЙ ПЕДАГОГ, ЯКИЙ МАЄ ВЕЛИЧЕЗНИЙ ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ЗНАНЬ ДИТИНИ, ЇЇ ПОВЕДІНКУ. Важлива складова програми – залучення батьків до економічної освіти дошкільнят Батьки розглядаються як важливі дійові особи та помічники педагога у формуванні фінансових понять
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Результативність своєї праці педагоги закладу вбачають в: умінні дітей аналізувати свої риси характеру, цінності й переконання, а також будувати свої стосунки із членами сім’ї, друзями та суспільством; критично аналізувати та з’ясовувати, які права дитини дотримуються або ж порушуються в суспільстві; розуміти сутність понять «заощадження», відповідально використовувати та накопичувати фінансові, матеріальні й інші ресурси; планувати й складати власний і сімейний бюджет для досягнення бажаної мети; організовувати ініціативи й заходи та здійснювати проекти, що позитивно впливатимуть на суспільство.
Номер слайду 18
Упровадження програми з дітьми 6-го року життя (2016-2017 н.р.) Упровадження програми з дітьми дошкільного віку (2017-2018 н.р.) Співпраця з батьками. Організація та проведення заходів до тижня соціальної і фінансової освіти (щороку, березень) Організація та проведення заходів до Дня заощаджень (щороку, жовтень) Організація та проведення заходів до Дня народження Афлатуна (щороку 17 березня)