Презентація "Всеволод Нестайко "Тореадори з Васюківки" 6 клас

Про матеріал
Презентація "Всеволод Нестайко "Тореадори з Васюківки" 6 клас. Містить цитування та питання до твору.
Перегляд файлу

image

Дружба! Велике це слово — дружба!

imageМоже, найбільше з усіх слів людських.

imageimage
imageЗаради дружби люди йдуть на тортури, сідають у тюрму, навіть життя віддають…

Пригадаймо!

image1.Про кого йдеться у творі?

imageimage
image2.Які головні  події у творі?

3.Цей твір повчальний?

4.Яка основна думка твору?

5.Яка ідея твору?

Цитування

1.        imageimageВiн чогось не любив, як ми крали кавуни збаштана. Вiн любив, щоб ми просили. А ми не любили просити… Воно не так смачно.

2.        imageimageУ нас була прекрасна, благородна iдея —провести пiд свинарником метро. Це мало бути сюрпризом. Перша лiнiя метро у — Васюкiвцi! Станцiя «Клуня» — станцiя «Крива груша». Три копiйки в один кiнець. Родичi — безплатно. З учительки арифметики — п’ять копiйок.

Цитування

imageimageimageimage3. …веселi, дотепнi люди — дуже, по-моєму, потрiбнi для життя, потрiбнiшi за серйозних, поважних i суворих. Бо серйознi й поважнi тiльки наказують та покрикують. А якийсь жартун скаже дотепне слово, i одразу легше працювати людям, i робота спориться, коли серед людей веселий чоловiк. А коли начальник веселий i вмiє жартувати, то взагалi чудово.

Цитування

4.                    imageimage— Виходить, я буду в тебе дикуном, — ужевеселiше сказав я — Вiн, значить, герой… А я, значиться, дикун. От Кукурузо!

imageimage— Та Крузо, а не Кукурузо! Робiнзон Крузо. — То вiн був Крузо, а ти — Кукурузо. Якраз пiдходяще для тебе iм’я. Пiсля вчорашнього… Цитування

5.                    imageimageГарне мiсто Київ! Гарнiше вiд Пирятина,вiд Крижополя, вiд Жмеринки — вiд усiх мiст, якi я бачив. Столиця!

6.                    imageЩоб я вам ото при всьому селi цiлувавсяна сценi з якоюсь Ганькою Гребенючкою!..

imageЯ краще з коровою поцiлуюсь!..


imageimage1.  Доведіть на прикладі вчинків Івана та Павла, що хлопці мають щире серце, здатні до порозуміння і добра.

2.Прослідкуйте, як сам В. Нестайко ставиться до своїх героїв? Особисті міркування обґрунтуйте.

imageimage3.  Чи можна виправдати поведінку хлопців, які рили метро під свинарником і зашкодили діду? Як Іван і Павло зреагували на його крик?

imageimage4.Прокоментуйте характеристику, яку надав хлопцям дід Салимон: «От хлопці! Орли! Соколи! Гангстери, а не хлопці! Нема на них буцегарні! Власну думку вмотивуйте.

imageimage5. А що, на ваш погляд, є дружбою? Чи можна Ваню з Павликом вважати друзями?

imageimage6.Як ви ставитеся до вчинків і по ведінки Вані та Павла? Відповідаючи, посилайтеся на зміст твору.

image
image7. Прослідкуйте, які риси характеру виявляються у хлопців під час при год, що з ними трапляються. Власні спостереження узагальніть.


image


Домашнє завдання!

imageimage

image
image

На урок позакласного читання прочитати обрані частини твору Всеволода Нестайка “Неймовірні детективи”, презентувати їх, створити комікси, тощо...
pdf
Додано
28 лютого
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку