Презентація "Я і мій час"

Про матеріал
Ознайомити учнів з поняттям часу та його значенням у житті людини. Пояснити важливість планування, розподілу часу та розумного його використання в повсякденному житті.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема 4. Я і мій час. КУЛЬТУРА ДОБРОСУСІДСТВА За підручником М. Араджионі

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Під час нашої зустрічі ти:зрозумієш своє ставлення до часу і те, як ти його використовуєш;дізнаєшся, що саме тобі заважає ефективно використовувати час;замислишся над тим, як сприйняття і ставлення до часу в різних культурах може допомогти тобі у спілкуванні та співпраці з іншими людьми.1. Прочитай висловлювання. Розтлумач їх.1. Щоб зрозуміти цінність однієї мілісекунди, спитай срібного призера Олімпійських ігор.2. Щоб зрозуміти цінність однієї секунди, спитай перехожого, біля якого щойно впала небезпечна бурулька.3. Щоб зрозуміти цінність однієї хвилини, спитай людину яка спізнилася на поїзд.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

СЛОВНИЧОКТайм-менеджмент, або управління часом — це система, спрямована на узгодження своїх дій із часом. Вона допомагає спланувати чіткий графік роботи, навчання, відпочинку на день, тиждень, місяць, рік або все життя. У результаті оптимізації діяльності використання часу буде ефективнішим.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

2. Розкажи, як ти використовуєш свій час. Чи користуєшся ти яким-небудь паперовим розкладом або електронною програмою, яка допомагає планувати твої заняття і час?3. З'єднай частини українських прислів'їв про час. Розтлумач їх зміст.1. Бережи час,2. Згаяного часу3. Час — не кінь:а) не підженеш, та й не зупиниш.б) час за гроші не купиш.в) і конем не доженеш.

Номер слайду 11

КОРИСНІ РЕКОМЕНДАЦІЇШон Кові, відомий ірландський письменник, оратор, бізнесмен, автор книг із підвищення ефективності у своїй книзі «7 звичок високоефективних підлітків» дає важливі поради щодо формування необхідних звичок. Якщо тобі цікаво — прочитай. Звичка 1. Ти — водій, а не пасажир. Важливо усвідомити, що саме ти несеш відповідальність за свій час та його використання, і саме ти ним маєш керувати й управляти ним. Звичка 2. Вирішуй, куди їхати, і накресли собі маршрут, як туди дістатися. Чим краще ти будеш розуміти, куди ти хочеш рухатися, яких цілей і задач досягти, тим швидшим і якіснішим буде рух у цьому напрямку, і тим швидше ти досягнеш поставленої мети. Звичка 3. Рухайся вперед! І не давай перепонам збити себе зі шляху. Тільки планувати — недостатньо. Треба обов’язково робити конкретні кроки у визначеному напрямку, втілювати складений план, постійно його вдосконалювати та покращувати результати.

Номер слайду 12

3. Створи «карту дня» у своєму зошиті, скориставшись шаблоном. У колонці «Час» занотуй час із моменту, коли ти прокинулась/прокинувся вранці і заверши часом, коли ліг/лягла спати. Поруч із зазначеним часом записуй види діяльності, які в цей час відбувалися. Наприклад, ранкові гігієнічні процедури, заняття в школі, хобі, відпочинок, хатня робота, спілкування з друзями тощо. Наприкінці дня визнач, наскільки ти ефективно використав/використала час на ту чи іншу діяльність. Таким чином ти зможеш знайти ті «дірки», куди «витікає» твій час. Поміркуй, що і як можна удосконалити наступного дня. Ти можеш скористатися запропонованою табличкою або зробити це в цифрових застосунках-органайзерах, які пропонуються в інтернеті. Карта дня{D58 DF792-6 E55-4 F5 D-83 C4-CA055 B312 DBA}Час. Діяльність. Витрати часу. Ефективність

Номер слайду 13

Номер слайду 14

4. Проаналізуй, як проходить твій день. Розкажи, на які не дуже важливі речі ти витрачаєш час найбільше.5. У групах складіть список основних «хронофагів». Розробіть пам'ятку з порадами щодо контролю таких «хронофагів» і збереження свого часу.6. Ознайомтеся з ситуаціями. Ситуація 1. Ваша подруга отримала можливість три місяці навчатися за міжнародною програмою у Великій Британії. Відомо, що вона буде проживати в англійській родині. Підготуйте для неї три поради-рекомендації стосовно ставлення до часу і пунктуальності, які стануть для неї у пригоді під час навчання за кордоном. Ситуація 2. Ваш родич-фермер хоче налагодити торговельні зв’язки з представниками компанії з Єгипту. Підготуйте для нього три поради-рекомендації стосовно часу, які допоможуть під час ведення переговорів.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

pptx
Додано
7 листопада
Переглядів
245
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку