Мотивація навчальної діяльностіОб’єднайте предмети на групи. Який предмет зайвий? Чому?
Номер слайду 5
Стратегія «Спільне відкриття»Чи завжди ці речі є особистими?
Номер слайду 6
Гра “Світлофор”можна ділитися з іншимиможна, але не бажанонеможна ділитися з іншимиrrrrrrrrrrrrrrrr
Номер слайду 7
Предмети індивідуального користування.
Номер слайду 8
Інтерактивна гра “Що з чим товаришує”
Номер слайду 9
Стратегія «Кластер». Робота в групах. АКУРАТНІСТЬохайністьчистотапорядоккрасаздоров’япоказник охайностідовголіття речі на місці зекономлений часпривабливість
Номер слайду 10
Розкажи. З яких матеріалів можуть бути виготовлені твої речі ?Які з них корисні для здоров’я ?Тканина. Деревина. Пластик
Номер слайду 11
Робота в парах. За допомогою схеми порівняйте, як виготовляють одяг з рослини бавовника та хімічних речовин.
Номер слайду 12
Робота в зошитіЗ’єднай назви тканини, те, з чого їх зроблено, та одяг, який виготовлено з цих тканин. Обведи назву тканини та одяг з неї, які є шкідливими для людини.
Номер слайду 13
Робота в підручнику. Розглянь предмети. Поділи їх на групи. Назви їх. Розкажи, як правильно користуватися цими предметами. Ніж. СпиціПігулки. Миючий засіб. Праска. Сірники
Номер слайду 14
Рефлексіякорисні знання це мені потрібно над цим варто замислитися