Мета :1. Виготовити м’яку іграшку своїми руками.2. Удосконалити отримані вміння та навички при роботі з тканиною.3. Знаходитися в постійному пошуку, розви- вати творчі здібності,працелюбність. « С любимым делом жизнь в сто крат милее, Лишь надо приложить к нему терпенье. И мастерство становится смелее, Когда приходит к сердцу вдохновенье».
Із історії розвитку іграшкиІграшка - один із самих давніх видів декоративно-ужиткового мистецтва, прикрашаючого наш побут, радуючого наше око.Іграшки люблять всі: і діти, і дорослі. Для дітей вона забава, гра, дорослих же переносить в світ дитинства. Різні іграшки були знайдені в похованнях Єгипту, Греції, Риму. В далекі часи їх створювали народні майстри. Це були перші народні художники. В наш час також багато умільців працюють над виготовленням м’яких іграшок. Іграшка, зроблена дитиною, не лише результат її праці, а і результат її творчості.
Обгрунтування проблеми. М’які іграшки приваблюють мою увагу своєюнезвичайністю. Вони як люди: з очима, носиком,ручками, ніжками. У кожної свій характер,своє оформлення. На уроці трудового навчання вчитель поставила перед нами мету: виготовити м’яку іграшку. Мені дуже захотілось зшити незвичайну іграшку. В багатьох книжках знайшла малюнки: мені сподобались іграшки-ляльки,іграшки-звірята, іграшки-квіти, іграшки-овочі, іграшки- гриби. Я розглянула безліч моделей.
Технологічна послідовність виготовлення іграшки1. Виготовлення шаблонів: яблука, черенка, листочка, гусениці2. Розкроювання деталей3. Зшивання деталей крою4. Придання яблуку, листку, черенку, гусениці об’єму з допомогою вати5. З’єднання деталей6. Виготовлення помпонів7. Оздоблення гусениці (очі-бусинки,ріжки-помпони із ниточок)