Презентація розроблена за Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко до підручника автора Т. Г. Гільберг та інші. Презентація містить 18 слайдів.
ЯК БУТИ НА «ТИ» ІЗ ЦИФРОВИМИ ПРИСТРОЯМИІнформатика 4 клас. Урок №10
Номер слайду 2
• Чому пристрої називають цифровими? • Яких правил потрібно дотримуватись під час роботи із цифровими пристроями?Сучасне життя важко уявити без цифрових пристроїв. Ми використовуємо їх постійно: у побуті, навчанні, творчості, розвагах, спілкуванні, лікуванні,подорожах тощо.
Номер слайду 3
Розгадай ребус
Номер слайду 4
Назвіть пристрої. Оберіть з-поміж них ті, які можна взяти із собою в подорож. Укажіть пристрої, які допомагають вам у навчанні. Які пристрої називаються мобільними?
Номер слайду 5
Під час користування цифровими пристроями важливо дотримуватися правил безпеки та знати основні несправності, які можуть перешкоджати їхній роботі. До несправностей належать:механічні пошкодження;відсутність зображення на екрані ;пристрій не виконує команди;пристрій не заряджається ;проблеми з мікрофоном.
Номер слайду 6
Подумайте та запропонуйте, як потрібнодіяти, якщо ви виявили буь-яку несправність. Як інакше можна назвати проблеми в роботіцифрового пристрою?
Номер слайду 7
Ремонтують цифрові пристрої спеціалізовані сервісні центри. Пристрої, які не підлягають ремонту, здають на переробку. Там їх розбирають, сортують і повторно використовують матеріали, з яких вони зроблені. Старі пристрої та елементи живлення містять шкідливі речовини. Тому їх не можна викидати на смітник, оскільки вони забруднюють навколишнє середовище.
Номер слайду 8
Пригадайте правила користування мобільними пристроями. Які загрози для вашого здоров’я несуть мобільні пристрої у разі неправильного використання?Складіть розповідь за малюнками. Проаналізуйте поведінку хлопчика. Що б ви могли йому порадити?
Номер слайду 9
Планшет чи смартфон є безпечним для вашого здоров'я. Але порушення правил користування може викликати проблеми з опорно-руховим апаратом, зором, пам'яттю тощо.
Номер слайду 10
Організувати власне робоче місце потрібно так, щоб було зручно та безпечно працювати. Наприклад, якщо екран правильно розмістити, то легше забезпечити оптимальну відстань до очей.
Номер слайду 11
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Номер слайду 12
Зверніть увагу, що в кожної людини своє уявленняпро зручність. Переймайте вдалі ідеї інших, не нав'язуйте власну думку.
Номер слайду 13
У багатьох програмах є можливості для зміни їхнього зовнішнього вигляду та розташування кнопок. Це дає змогу побудувати середовище, у якому зручно працювати та створювати нові цифрові продукти. Під час налаштування текстового редактора Word. Pad на вкладці Вигляд можна змінити масштаб відображення документа, увімкнути лінійку та рядок стану, визначити одиниці вимірювання і способи перенесення слів. Якщо стрічка з командами заважає, то її можна згорнути. Для цього клацніть на ній правою кнопкою миші та оберіть відповідний пункт контекстного меню:
Номер слайду 14
Після цього стрічка з'являтиметься лише після натискання на назві вкладки: Щоб пришвидшити роботу з командами, які використовують дуже часто, їх переносять на панель швидкого доступу. Для цього в контекстному меню обирають пункт Додати на панель швидкого доступу:
Номер слайду 15
Наприклад, якщо ви часто змінюєте накреслення шрифту — напівжирний, курсив і підкреслення, то ці кнопки можна додати до панелі швидкого доступу: Графічний редактор, програми підготовки презентацій,ігри, браузер та інші програми можна налаштовуватитак само.
Номер слайду 16
ПРАКТИЧНА РОБОТА:
Номер слайду 17
Робимо висновок: Правильна та зручна організація робочого місця ісередовища на екрані позитивно впливає на працездатність людини та зберігає час для творчості. При дотриманні режиму роботи із цифровимипристроями ви зможете безпечно навчатися, пізнаватисвіт, проводити власне дозвілля тощо.