Щоденні 5. Читаю для когось – Читайте по черзі по 2 речення. – Поставте одне одному запитання за змістом прочитаного. – Коли відбувалася подія? – Як рухалися сніжинки? – Що здивувало письменника? – Як ви вважаєте, він справді чув той дзвін, чи просто уявив його собі? – Чим був зачарований автор?
Робота з підручником Б. Кузів «Ранкові пліткарки». – Кого називають пліткарем/пліткаркою?Чи гарно пліткувати? – Розгляньте репродукцію картини кераїнського художника Б. Кузіва «Ранкові пліткарки». Якими кольорами художник передав красу зимового настрою? – Кого художник назвав «ранковими пліткарками»? – Пригадайте опис В. Сухомлинського «Як дзвенять сніжинки». Порівняйте, що спільного у творі та репродукції Б. Кузіва «Ранкові пліткарки»?
Про життя птахів взимку. Холодна красуня зачарувала весь світ, приспала його до весни. Казковий сон природи! Та є у нього й інша сторона – зима не тільки красива, але й холодна і холодна пора року. – Як ви вважаєте кому особливо важко знайти їжу взимку? – А що важче переносять птахи голод чи холод? – Як ви вважаєте, чи можемо ми допомогти нашим пернатим? Як? Загадки ст.52
Слухання музики та вирізання сніжинок Малесенькі сніжиночки, Як зірочки малі, Із неба ви спустилися До нашої землі. Малесенькі сніжиночки Танцюють свій танок, А вітерець кружляє вас На радість для діток! Приспів: Сніжиночки, сніжиночки, Ви - донечки зими! малесенькі сніжиночки, Як любимо вас ми! Сніжиночки, сніжиночки, Красунечки малі, Із неба ви спустилися До нашої землі!