Ознайомити учнів з історією виникнення комп'ютера; повправлятися у розрізненні старовинних пристроїв від сучасних; закріпити уміння працювати у Scratch- створювати квітку із квадратів.
Додайте спереду по одній потрібній букві:- лина- дерево таке;- лина- нею хату мажуть;- лина- є у роті.
Номер слайду 3
Додайте спереду по дві потрібні літери:-лина- кущ, що цвіте у лузі;- лина- рожева ягода;- лина - інше –яр.
Номер слайду 4
Цікаві задачі:1. Взимку ведмедики носять рукавички на лапках. У одного ведмедика всі рукавички порвалися, тільки одна залишилася. Скільки рукавичок треба йому сплести?
Номер слайду 5
На цуценятко у дворі чекали 9 неприємностей, 7 неприємностей з ним сталося. Скільки неприємностей залишилось?
Номер слайду 6
Працюємо: Уяви, що був час, коли люди не вміли рахувати! Першим «пристосуванням» для лічби були пальці. Також люди використовували камінчики, мушлі тощо. Пізніше — зав’язували вузлики на мотузках, робили зарубки на палицях.
Номер слайду 7
І вже згодом з’явилися перші пристрої для лічби — стародавні рахівниці. Давні греки і римляни для обчислень використовували рахункову дошку — абак. Пізніше «родичі» абака з’явились у Китаї (суань-пань), ще пізніше — у Японії (соробан) і на Русі («щоти», або рахівниця).
Номер слайду 8
У Стародавньому Римі камінці називали калькулі. Від цього слова утворилася назва «калькулятор».
Номер слайду 9
Виконуємо:
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Працюємо за комп’ютеромhttps://learningapps.org/1746100
Номер слайду 12
https://www.youtube.com/watch?v=fo. FUav. Vg. Kg4
Номер слайду 13
Практична робота «Квітка з квадратів»https://scratch.mit.edu/
Запитання:1. Що використовували люди для лічби в стародавні часи?2. Які механічні обчислювальні машини ти знаєш?3. Де був розроблений перший комп’ютер у Європі?