Презентація з Дизайну і Технологій 2 клас Весняна мозаїка Кучерявий баранець

Про матеріал
Мета уроку: Розвивати творчі здібності учнів, знайомити їх з різними техніками створення мозаїки та художньої аплікації. Урок спрямований на розвиток просторового мислення, навичок ручної праці та дизайнерського бачення. Тема "Весняна мозаїка: Кучерявий баранець" дозволяє учням використовувати яскраві кольори та природні елементи для створення мозаїчних композицій. Завдання уроку: Ознайомити учнів з поняттями мозаїки та основними техніками створення; Вивчити форми й елементи, що асоціюються з весняною тематикою, зокрема баранець як центральний об’єкт; Розвивати уважність до деталей та вміння комбінувати різні матеріали; Формувати практичні навички роботи з папером, клеєм, тканинами, іншими матеріалами; Сприяти розвитку фантазії та художнього смаку у дітей.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Весняна мозаїка. Кучерявий баранець. Дизайн і технології1 клас НУШПаламарчук С. В

Номер слайду 2

1. Створення позитивного психологічного клімату в класіСлухання пісні Ганни Чубач «Баранці»

Номер слайду 3

2. Мотивація навчальної діяльності і повідомлення теми і мети уроку. Аплікація - це вид художньої діяльності, коли зі шматочків шкіри, тканини або паперу вирізують фігурки, а потім наклеюють на основу (дерево, щільний папір, картон) і створимо власну аплікацію.

Номер слайду 4

3. Актуалізація опорних знань. I мала, і кучерява,I тихенька, і ласкава. Песик її стереже,Баба доїть і стриже. Має брата баранця,Називається … (яцвів)

Номер слайду 5

Кучерявий баранець. Мекав: «Дайте гребінець. Я гладеньким хочу стати!»І сказала добра мати:«Не пригладжуй чуба, нащо?Кучерявим бути краще. Баранцеві до лиця. Не вживати гребінця». Але ж ти – не баранець. Треба мати гребінець. Платон Воронько3. Актуалізація опорних знань

Номер слайду 6

Розгляд зразка виробу

Номер слайду 7

Планування наступних трудових дій Відбір матеріалів та інструментів

Номер слайду 8

Технологія виготовлення виробу. Підготуй кульки з білих серветок. Для цього серветку розірви на три смужки, а потім кожну з них – на три частини.

Номер слайду 9

2. З кожної частини зроби кульку

Номер слайду 10

3. Акуратно виріж основу (с. 73 ) та приклей кульки на заштриховану частину основи.

Номер слайду 11

 Повторення правил техніки безпеки

Номер слайду 12

Рухлива вправа

Номер слайду 13

Практична діяльність учнів

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Рефлексія. Оберіть відповідну цеглинку LEGO. Цеглинку ЛЕГО підійміть, зустріч нашу оцініть

Номер слайду 16

Рефлексія. Створимо пірамідку нашого настрою

pptx
Пов’язані теми
Трудове навчання, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
20 жовтня
Переглядів
96
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку