1) Підвищення фахової майстерності самого вчителя:самоосвітня діяльність;курси підвищення кваліфікації (очна та дистанційна форми навчання);різноманітні фахові конкурси; творчі звіти вчителів;участь у роботі фахових спільнот, динамічних чи творчих груп, методичних об’єднань, семінарів, конференцій з обміну досвідом і т.дppt_x
2) Використання елементів цікавості при викладанні фізики При поясненні нового матеріалу (як емоційна основа для запам'ятовування деяких важливих тем або місць матеріалу, що вивчається; як своєрідна розрядка в класі в певний момент уроку); При повторені й узагальненні; Під час виконання лабораторних робіт; При розв'язуванні задач (експериментальні, поставлені в цікавій формі; задачі-парадокси; нетрадиційна подача умови задач); У домашньому завданні.
3) Розвиток пізнавального інтересу під час розв’язування задач. Під час добору задач мають бути враховані пізнавальні можливості та нахили учнів їх вік, рівень готовності дітей до такої діяльності. Відповідно до вимог компетентнісно орієнтованого навчання вони мають бути орієнтовані на сучасне виробництво і наближені до справжніх умов життєдіяльності людини, підштовхувати учнів до самостійної діяльності й використання здобутих знань з фізики у житті. Експериментальні, якісні та кількісні задачі, тестові задачі та задачі з розгорнутою відповіддю, задачі на встановлення відповідності або причино-наслідкових зв’язків, задачі, що вимагають знання фактичного матеріалу з одного або декількох розділів фізики.
А) Комп’ютер як інструмент діяльності:застосування текстових редакторів для оформлення різноманітних документів;побудова графіків, діаграм, створення рисунків за допомогою спеціальних програм; створення презентацій проєктів;використання інформаційних мереж для організації спілкування та для здійснення дистанційного навчання.
Б) Інформаційна підтримка навчального процесу:доступ до світової інформаційної мережі Інтернет для здійснення плідного пошуку потрібної інформації; застосування різноманітних ресурсів: Віртуальна дошка Jamboard. Crossword Labs — програма для створення кросвордів. Створення пазлів за допомогою сервісу JIGSAW PLANET
ВИСНОВОКСправжній учитель кожним своїм словом і дією має переконувати учнів у своїй щирості, доброзичливості і справедливості. Тільки за цієї умови можна виховати позитивні мотиви до навчання, як до відповідальної, цікавої і радісної праці. На сьогоднішній день педагог не має права констатувати те, що учень не хоче вчитися. Формування в учнів мотивації до навчально-пізнавальної діяльності є одним з головних завдань сучасної школи.