Дана презентація виствілює мою роботу як класного керівника. Він показані методи і форми роботи які я застосовую при роботі з учнями та батьками як класний керівник
Класний керівник ‑ як автор і як скульптор. Класи Класний керівник Як автор Як скульптор 5 кл. 6 кл. 7 кл. 8 кл. 9 кл. 10 кл. 11 кл. Нотатки Робота над сюжетом Логічний наголос Розвиток подій Кульмінація Розв’язка Відгук читача Вивчення особистості Пошук витонченості Особливе призначення Самовизначення Удосконалення Довершеність Оцінка майстра
1.Не виховувати у поганому настрої («спокій, тільки спокій»). 2. Надавати можливу самостійність. 3. Бути компетентним — і будеш упевненим. 4.Вірити у здібності кожного учня. 5.Прагнути до вдосконалення щомиті — і зможеш виховати особистість. 6.Не допускати приниження своєї особистої й професійної гідності. 7. Не пропустити перший успіх дитини. 8.Бути вимогливим, але водночас і добрим. 9. Поважати дитину як особистість. 10. Оцінювати вчинок, а не особу.