Презентація "З Досвіду роботи вчителя географії"

Про матеріал
Презентація досвіду роботи вчителя географії, включає 14 слайдів. що розкривають роботу вчителя над проблемою: "організація самостійної роботи учнів на уроках географії шляхом впровадження нетрадиційних метолів навчання"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

З ДОСВІДУ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇГайворонської Ніни Леонідівни

Номер слайду 2

Творчий портрет вчителя. Освіта – вища, Сумський державний педагогічний інститут ім. А. С. Макаренка, природничо-географічний факультет,Спеціальність вчитель географії і біології. Стаж роботи – 30років. Кваліфікаційна категорія – спеціаліст І категоріїПосада – вчитель географії

Номер слайду 3

Методична тема, над якою працюєю. Організація самостійної діяльності учнів на уроках географії шляхом  впровадження нетрадиційних форм і методів навчання

Номер слайду 4

Найкраще засвоюються ті знання,які здобуті самостійно. Усі самостійні роботи за дидактичною метою можна поділити на п’ять груп: Здобуття нових знань і оволодіння вміннями самостійно здобувати знання. Закріплення та уточнення знань. Вироблення вмінь застосовувати знання на практиці. Формувати вміння творчого характеру. Формувати вміння практичного характеру.

Номер слайду 5

Основними дидактичними цілями самостійної роботи можуть бути: Набуття учнями нових знань і розвиток уміння самостійно їх отримувати з різних джерел. Удосконалення вже наявних знань і розвиток умінь їх використовувати. Перевірка знань і умінь.

Номер слайду 6

Здобуття нових знань і оволодіння вміннями самостійно здобувати знання. Сучасний урок - це співпраця творчо працюючого вчителя і активно думаючого учня. З метою здійснення самостійної діяльності учнів на уроках географії я розробила різноманітні завдання для учнів, що передбачають роботу:в класі з картами атласу;текстом підручника, з ілюстраціями,з цифровими та статистичними показниками.використовую сучасні мультимедійні технології, які надають унікальні можливості для реалізації творчих ініціатив вчителя і учня

Номер слайду 7

Сучасний урок - це не передача суми відомостей в тій чи іншій навчальної області, а виховання особистісних компетенцій учнів. Учень повинен: самостійно здійснювати пошук інформації по поставленому завданню;вміти аналізувати інформацію; застосовувати отримані знання для вирішення проблем.

Номер слайду 8

Зміст матеріалів завдань спрямований на свідоме засвоєння фактичних знань, закономірностей, розвиток логічного мислення, формування умінь і навичок, та на здійснення тісного зв’язку навчання географії з життям (життєва компенетція). Приклади завдань: Поясність зв’язок між погодними умовами та погіршенням самопочуттям людини, Г та підрахуйте кількість викликів швидкої допомоги у лютому (кількість днів з норм. атмосферним тиском 21 а днів х низьким – 7), якщо відомо, що ккількість викликів швидкої у нашій громаді зазвичай становить 15 викликів на день, а у дні з низьким атмосферним тиском зростає удвічіПоясність. чому в пустьелях Автралії багатша рослинність ніж в пустелях Африки? Що таке інлекс людського розвитку (ІЛР? Яким є ІЛР для України? Поясність, за рахунок чого Україна може збільшити цей показник?

Номер слайду 9

Для створення та розміщення завдань використовую сайти:https://learningapps.org/4900240

Номер слайду 10

https://naurok.com.ua Посилання на деякі створені мною тести:https://naurok.com.ua/test/vnutrishnya-budova-zemli-girski-porodi-i-minerali-scho-skladayut-zemnu-koru-litosfera-1814447.html https://naurok.com.ua/test/afrika-geografichne-polozhennya-doslidzhennya-materika-tektonichna-budova-i-relef-korisni-kopalini-1695606.html https://naurok.com.ua/test/tipi-ekonomichnih-sistem-tipizaciya-kra-n-svitu-za-rivnem-ekonomichnogo-rozvitku-misce-ukra-ni-v-niy-1688432.html https://naurok.com.ua/test/sposobi-orientuvannya-na-miscevosti-viznachennya-napryamkiv-na-miscevosti-kompas-ponyattya-pro-azimut-1684413.html https://naurok.com.ua/test/navchalni-karti-y-atlasi-elementi-karti-kartografichni-proekci-ta-vidi-spotvoren-na-geografichnih-kartah-klasifikaciya-kart-1639483.html

Номер слайду 11

Виконання практичних робіт та дослуджень. В процесі виконання практичних робіт та досліджень учні навчаються самостійно: аналізувати та узагальнювати навчальний матеріал;створювати таблиці, діаграми, схеми;Працювати з картами атласу та контурними картами, статистичною та довідковою інформацією;Знаходити та опрацьовувати різноманітні джерела інформації;Робити висновки

Номер слайду 12

Виконання практичних робіт. Для виконання практичних робіт використовую також інтернет ресурс https://www.liveworksheets.com/ky3346867qg , де учні розвивають вміння працювати з різними програмами та виконавши завдання, одразу бачать результат своєї роботи

Номер слайду 13

Поширення досвіду роботи Напрацьовані мною матеріали розміщую на сайті «На урок»

Номер слайду 14

Висновки: Світ «інформаційного вибуху» формує нові взаємовідносини між учнями і знаннями, тому молодь потребує розвитку певних якостей майбутньої успішної особистості: уміти адаптуватися в мінливих життєвих ситуаціях; самостійно здобувати необхідні знання та застосовувати їх на практиці; критично і творчо мислити; бути здатним генерувати нові ідеї; грамотно працювати з інформацією; встановлювати закономірності, формулювати гіпотези й аргументовано обґрунтовувати їх, працювати над розвитком власної особистості.

pptx
Пов’язані теми
Географія, Інші матеріали
Додано
14 червня 2023
Переглядів
1752
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку