• Початкова освіта є фундаментом для здобуття знань в основній і старшій школі.
• На мою думку, мета НУШ полягає в тому, щоб виховати дитину, яка вміє самостійно та творчо працювати і жити. Цього досягти значно складніше, ніж навчити читати, писати, лічити та розв’язувати задачі.
• Починаючи з першого класу, привчаю дітей до інноваційних технологій, розвиваю креативне мислення, їх пізнавальну активність, впевненість у своїх знаннях та силах.
Серед прийомів розвитку критичного мислення в моїй практиці найбільш поширеними є складання сенканів, «мозковий штурм», «Кубик Блума», читання з позначками, «асоціативний кущ», кільця Венна, «Мозаїка», групові форми роботи – Джиг – Соу.
Застосування творчих вправ та завдань на уроках дає поштовх до розвитку учня, що передбачає поступове зростання його організаційної й розумової самостійності, стимулювання уяви, інтересу до книг, творів мистецтва, природи, тобто розвиток особистості в цілому.
• У своїй роботі використовую такі активні форми роботи:
• інтегровані (міжпредметні) уроки;
• уроки-дискусії (урок-діалог, урок-диспут, урок запитань і відповідей, урок-практикум, урок - пресконференція
• уроки-дослідження (урок-знайомство, урок панорама ідей, урок-пошук, урок-самопізнання, урок
"Слідство ведуть знатоки", урок "Що? Де? Коли?");
• уроки-звіти (урок-аукціон, урок-інтерв’ю, , урокерудит, урок-концерт, урок - огляд знань, урокпрезентація, урок-ярмарок);
• уроки-змагання (урок - брейнг-ринг, урок-вікторина, урок-КВД - конкурс винахідливих та допитливих, урокКВК - конкурс веселих та кмітливих, урок-конкурс, урок - мозкова атака, урок-турнір);
• уроки-мандрівки (урок-екскурс, урок-екскурсія, урокмарафон, урок-подорож);
• Сприяти участі здобувачів освіти у шкільних конкурсах, олімпіадах,вікторинах;
• Надсилати методичні розробки, уроки, виховні заходи до періодичних видань;
• З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою;
• Поповнювати персональний блог матеріали уроків, шкільних та позашкільних заходів; • Брати участь в професійних конкурсах;
• Підвищувати професійну категорію.