Молекулярна фізика. Термодинаміка. Костянтинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Костянтинівської міської ради Донецької області Підготувала учитель фізики Костянтинівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Костянтинівської міської ради Донецької області вищої категорії Гурбик Л. О.
Мета уроку: навчальна: сформулювати основні положення молекулярно-кінетичної теорії. Показати сутність фізичних явищ, керуючись основними положеннями молекулярно-кінетичної теорії. Навчити розв’язувати задачи з данної теми. розвивальна: розвивати уміння застосовувати отримані знання в повсякденному житті;виховна: виховувати спостережливість, уважність, акуратність.
Завдання: Молекула — це найдрібніша частинка речовини, яка ще зберігає всі її властивості. Атом – це найменша частина хімічного елемента. У холодній воді швидше розчиняються цукор і сіль? Молекули безперервно й безладно рухаються. Молекули не притягуються одна до одної. Між молекулами існує взаємне відштовхування. Якщо заповнений повітрям м’яч стиснути руками,то об’єм повітря і проміжки між частинками збільшаться. Частинки, з яких складаються речовини, є занадто малими, щоб їх побачити. Частинки, з яких складаються речовини, є безкольоровими, тому їх не можна побачити. Частинки, з яких складаються речовини, рухаються настільки швидко, що ми не встигаємо їх побачити. style.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.colorstyle.color
Сінквейн1 рядок — тема сінквейна, заключає в собі одне слово (зазвичай іменник або займенник), яке позначає об’єкт або предмет, про який йде мова.2 рядок — два слова (найчастіше за все прикметник або прийменник), вони дають опис ознак й властивостей обраного в сінквейні предмета або об’єкта.3 рядок — утворений трьома дієсловами або дієприкметниками, які описують характерні властивості предмета або об’єкта. 4 рядок — фраза з чотирьох слів, яка выражає особисте ставлення автора сінквейна до описуваного предмету или об’єкту.5 рядок — одне слово — резюме, яке характеризує суть предмета или об’єкта.