Презентація з інформатики 4 клас на тему: "Як комп'ютер допомагає людині"

Про матеріал

Презентація розроблена до підручника для 4 класу "Інформатика" НУШ, автори Т. Г. Гільберг, О. В. Суховірський, Л. В. Грубіян, С. С. Тарнавська 2021 рік.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Як комп’ютер допомагає людині4 клас. НУШ

Номер слайду 2

Інформація. Що таке ІНФОРМАЦІЯ?Інформація — це відомості про світ, що нас оточує, про явища, які відбуваються в ньому.

Номер слайду 3

Інформатика. Що вивчає наука ІНФОРМАТИКА?Інформатика — це наука, яка вчить працювати з інформацією за допомогою комп’ютера.

Номер слайду 4

Правила поведінки в комп'ютерному класіЗаходьте до комп’ютерного кабінету тільки з …………………. дозволу вчителя, не поспішаючи, не торкаючись обладнання.. Не вмикайте та не вимикайте ……………………Сидіть прямо, на відстані від екрана монітора щонайменше…….. Працюйте на клавіатурі …………………руками, не натискаючи на клавіші без потреби чи навмання. Під час роботи не торкайтеся ……………………… монітора. Заходьте до комп’ютерного кабінету тільки з дозволу вчителя, не поспішаючи, не торкаючись обладнання. Не вмикайте та не вимикайте комп’ютери без дозволу вчителя. Сидіть прямо, на відстані від екрана монітора щонайменше50 см. Працюйте на клавіатурі чистими сухими руками, не натискаючи на клавіші без потреби чи навмання. Під час роботи не торкайтеся екрана й тильної сторони монітора.

Номер слайду 5

Правила поведінки в комп'ютерному класіНе клади ……………………на клавіатуру. Не їж за ……………………………Не торкайтеся …………………………Ніколи не намагайтесь самостійно усунути несправності комп’ютера, негайно ……………………….. Працюйте за комп’ютером не більше ніж ………...хвилин поспіль. Робіть перерви для відпочинку. Після закінчення роботи закрийте ……………………….. Не клади нічого на клавіатуру. Не їж за комп’ютерним столом. Не торкайтеся з’єднувальних проводів та проводів живлення. Ніколи не намагайтесь самостійно усунути несправності комп’ютера, негайно повідомте про це вчителя. Працюйте за комп’ютером не більше ніж 15 хвилин поспіль. Робіть перерви для відпочинку. Після закінчення роботи закрийте всі активні програми та коректно вимкніть комп’ютер. Приберіть робоче місце.

Номер слайду 6

Сприйняття інформаціїЛюдина сприймає інформацію завдяки 5 органам чуття: Ніс. Вухо. ОчіЯзик. Дотик

Номер слайду 7

Сприйняття інформаціїТобто інформація за способом сприйняття буває: Слухова. Зорова. Нюхова. Смаковадотикова

Номер слайду 8

Способи сприйняття інформаціїЯким органом сприйняття ви отримуєте інформацію?Яка ця інформація залежно від способу сприйняття?язиксмакова

Номер слайду 9

Способи сприйняття інформаціїВи слухаєте музику. Яким органом сприйняття ви отримуєте інформацію?Яка ця інформація залежно від способу сприйняття?вухаслухова

Номер слайду 10

Способи сприйняття інформаціїВи торкаєтеся до їжачка. Яким органом сприйняття ви отримуєте інформацію?Яка ця інформація залежно від способу сприйняття?Пальці рукдотикова

Номер слайду 11

Способи сприйняття інформаціїВи відчуваєте запах квіточки. Яким органом сприйняття ви отримуєте інформацію?Яка ця інформація залежно від способу сприйняття?ніснюхова

Номер слайду 12

Способи сприйняття інформаціїВи дивитеся на картину. Яким органом сприйняття ви отримуєте інформацію?Яка ця інформація залежно від способу сприйняття?очізорова

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Дисковод. Розгадай ребус:

Номер слайду 15

Довгий час люди зберігали інформацію у своїй пам’яті. Пісні, думи, казки передавалися усно з по­коління в покоління. Носії інформації

Номер слайду 16

Згодом для зберігання різних повідомлень почали використовувати підручні засоби. Люди висікали на скелях та каменях зображення, робили на палицях зарубки, розмальовували посуд. Носії інформації

Номер слайду 17

З виникненням писемності стало можливим зберігати текстові повідомлення. Для збереження таких повідомлень використовували папірус, пер­гамент, папір тощо. Носії інформації

Номер слайду 18

Об’єкти, на яких зберігаються повідомлення, називають носіями повідомлень. Носії інформаціїЯкі носії повідомлень зображені на малюнках? Які повідомлення можна зберігати на цих носіях?

Номер слайду 19

Комп’ютер, як і людина, теж має пам’ять. Пам’ять комп’ютера — це запам’ятовуючий при­стрій, призначений для зберігання даних. Пам’ять комп’ютера поділяють на: Пам’ять комп’ютера

Номер слайду 20

У внутрішній пам’яті розміщуються всі дані, з якими в цей момент працює комп’ютер. Зовнішня пам’ять призначена для зберігання даних протягом довгого часу. Зовнішні запам’ятовуючі пристрої є носіями даних. Носії інформації

Номер слайду 21

До сучасних носіїв повідомлень належать: Носії інформаціїХмарне сховище(хмара)

Номер слайду 22

Носії інформаціїПоради:ціль використання;ємність;швидкість читання / запису;захист роз'єму;зовнішній вигляд.

Номер слайду 23

Носії інформації

Номер слайду 24

Працюємо за

Номер слайду 25

Практична робота за комп’ютером. Завдання на сторінці 7

Номер слайду 26

Підсумок уроку. Як ми сприймаємо інформацію?Які є п'ять органів чуття для сприйняття інформації?Якщо ми переглядаємо зображення картин , то це …. Інформація. За допомогою якого органу чуття ми сприймаємо запах троянд?За допомогою якого органу чуття ми сприймаємо звуки птахів?

Номер слайду 27

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Презентації
НУШ
Додано
7 листопада
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку