Презентація з інформатики для 5-го класу на тему "Виконавці алгоритмів та їхні системи команд"

Про матеріал

Презентація може бути використана під час вивчення програмового матеріалу "Алгоритми та програми" у 5 класі. Презентація призначена для уроку засвоєння нових знань та вмінь. У матеріалі наведені приклади алгоритмів, виконавців, способи опису та властивості алгоритмів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Виконавці алгоритмів та їхні системи команд5 клас

Номер слайду 2

В інформатиці інструкцію називають алгоритмом. Люди часто зустрічаються з алгоритмами у повсякденному житті. Наприклад, готуючи бутерброд з сиром і маслом, треба дотримуватися алгоритму. Словами його можна описати так: 1. Відрізати шматок хліба. 2. Намастити хліб маслом. 3. Відрізати шматок сиру. 4. Покласти сир на хліб. Що називається алгоритмом?

Номер слайду 3

Алгоритм – це скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв’язання поставленої задачі. Алгоритми зустрічаються нам всюди, наприклад. Алгоритм приготування торта1. Замісить тісто.2. Розкатати коржі.3. Спекти коржі.4. Дати коржам охолонути.5. Перемазать коржі кремом.

Номер слайду 4

Слово алгоритм походить від імені перського вченого, астронома і математика Аль-Хорезмі. Приблизно 825 р. він сформулював правила виконання дій над числами, якими користувалися в Стародавній Індії.

Номер слайду 5

Форми подання алгоритму. Словесна;Графічна (за допомогою блок-схем). Вибір форми подання алгоритму залежить від його виконавця. В якій формі можна подати алгоритм?

Номер слайду 6

Хто може бути виконавцем алгоритму?Створюють алгоритми люди. А виконують їх люди і різні пристрої, якими управляють люди – комп’ютери, роботи, верстати, складна побутова техніка або іграшки. Виконавець алгоритму- це об’єкт, здатний виконати команди алгоритму.

Номер слайду 7

Алгоритм (словесна форма) посадки дерева. Викопать в землі ямку;Опустити в ямку саджанець;Засипати ямку з садженцем землею;Полити саджанець водою.

Номер слайду 8

Графічний спосіб представлення алгоритмів або блок-схема. Початок. Кінець. Виконання дії

Номер слайду 9

Алгоритм посадки дерева за допомогою блок-схемпочаток. Викопати в землі ямку. Опустити в ямку саджанець. Засипать ямку з садженцем землею. Кінець. Полити садженець водою

Номер слайду 10

Алгоритми мають такі властивості: Дискретність;Зрозумілість;Визначеність;Результативність;Масовість.

Номер слайду 11

Дискретність. Описуваний алгоритмом процес завжди повинен бути розбитий на послідовність окремих кроків.

Номер слайду 12

Зрозумілість. Алгоритми орієнтовуються на конкретного виконавця. Всі команди в алгоритмі повинні бути зрозумілі виконавцю.

Номер слайду 13

Визначеність. Послідовність виконання дій має бути строго визначеною. Кожен крок алгоритму має бути чітким і однозначним.

Номер слайду 14

Результативність. При точному виконанні всіх дій, алгоритм призводить до вирішення завдання за скінченне число кроків і при цьому виходить певний результат. Висновок про те, що розв’язку не існує - теж результат.

Номер слайду 15

Масовість. Алгоритм розроблений в загальному вигляді, забезпечуючи рішення не однієї конкретної задачі, а деякого класу задач даного типу. У найпростішому випадку масовість забезпечує можливість використання різних вихідних даних.

Номер слайду 16

З наведених завдань виберіть ті, які сформульовані чітко: Порахуйте зірки на небі. Порахуйте кількість вікон у своєму будинку.Іди туди, не знаю куди. Принеси те, не знаю що.

Номер слайду 17

Алгоритм Лінійний. Розгалуження. Повторення(цикл)Структури алгоритмів

Номер слайду 18

Прикладом лінійного алгоритму може служити створення картинки в графічному редакторі Paint з окремих фрагментів. Шляхом виділення фрагментів, переміщення і копіювання, поворотів фрагментів малюнка можна створити картину.

Номер слайду 19

Список використаних джерел. Лещук Р. І. , Лещук І. М. . Усі уроки інформатики. (6 клас). – Х. Основа, 2014. – 200 с. (Посібник). Морзе Н. В. ,. Барна О. В,. Вембер В. П,. Кузьмінська О. Г,. Саражинська Н. А. Інформатика (підручник 6 клас). – К.: Освіта, 2014. – 240 с. (підручник).Інтернет-ресурси:http://uk.wikipedia.org/wiki http://each-inf.at.ua (посилання на сайти, портали, Інтернет-ресурси).

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.3
Оригінальність викладу
4.4
Відповідність темі
4.3
Загальна:
4.4
Всього відгуків: 9
Оцінки та відгуки
  1. Кравченко Егор
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Кравченко Егор
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  3. Роєва Наталя Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Бурдильная Лариса
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Нешта Олена Іванівна
    Дякую за допомогу у підготовці до уроку
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  6. Дубило Ольга
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  7. Grabovskaya Yulya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Сауляк Іван
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  9. Сидоренко Люда
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
Показати ще 6 відгуків
pptx
Додано
6 лютого 2018
Переглядів
15570
Оцінка розробки
4.4 (9 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку