29 травня о 18:00Вебінар: Фізика для сучасного школяра: традиції, інновації, STEM

Презентація з математики "Ти - дослідник"

Про матеріал
Виконуючи завдання презентації, дитина повторює вивчені теми з математики в інтегрованій з іншими предметами формі. Вона рахує, вимірює, порівнює іменовані числа, виконує завдання на знаходження суми і порівняння двох чисел. Виконання при цьому фізичних вправ урізноманітнить і пожвавить процес узагальнення і повторення. Першокласники ще не можуть самостійно сформулювати висновки, тому вони попередньо прописані з пропусками для чисел. Формулюючи висновки, дитина добирає з дужок потрібне слово.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ти - дослідник

Номер слайду 2

Сьогодні ти – дослідник. Хто такий дослідник?Це людина, яка проводить спостереження, вимірювання, записує спостереження, обчислює і робить висновки.

Номер слайду 3

Тобі сьогодні знадобляться:- Зошит;- рулетка або метр; - склянки або чашки;- банки 1л і 3л;

Номер слайду 4

А ще:- увага;- спостережливість;- кмітливість. У дослідника, як правило, є ассистент-помічник. Тож запроси до роботи братика, або сестричку, або маму чи тата!!!Обчислення записуй прикладами.

Номер слайду 5

Дослід 1. Порахуй, скільки кроків потрібно пройти від хвіртки(калитки) до вхідних дверей будинку. Запиши. Тепер пройди цей шлях кроками ліліпута. (Це коли п’ятка однієї ноги торкається носка другої). Запиши. Тепер прострибай цей шлях як жабка. Запиши результат. За бажанням помічник може зробити те саме.

Номер слайду 6

Звичайних кроків – …..кроків-ліліпутів – ….. кроків-жабок - ….. -Яких кроків найбільше?Яких кроків найменше?На скільки менше?Порівняй всі результати.

Номер слайду 7

Висновок:чим більші кроки, тим (менше, більше) їх треба зробити.

Номер слайду 8

Дослід 2. Поміть на доріжці лінію. Зроби стрибок з місця від лінії. Заміряй результат. (орієнтуємось на п’яти)Стрибни другий раз. Попроси стрибнути помічника. Всі результати запиши.

Номер слайду 9

1 стрибок - …..2 стрибок - ….. Стрибок помічника - …..- На скільки довший(коротший) перший стрибок, ніж другий?- На скільки більше(менше) стрибнув помічник?

Номер слайду 10

На яку довжину ви стрибнули разом?Висновок: Ми молодці, але (мені, моєму помічнику) потрібно тренуватись більше. Разом ми можемо стрибнути на ……..

Номер слайду 11

Дослід 3. Знайди у дворі найтовще і найтонше дерева. Виміряй товщину обох дерев. Дізнайся, яке дерево старше.- На скільки см товще одне дерево за інше? Запиши приклад.

Номер слайду 12

Висновок: Чим старше дерево, тим (товще, тонше) його стовбур.

Номер слайду 13

Дослід 4. Попроси маму (або тата, бабусю, дідуся) спостерігати за секундною стрілкою. Скільки разів ти встигнеш присісти за 1 хвилину?Скільки разів встигне твій помічник?

Номер слайду 14

- На скільки більше(менше) встиг присісти твій помічник? - Скільки присідань ви зробили разом?

Номер слайду 15

Висновок: Я присідаю на …. разів більше(менше). Разом ми присіли більше(менше). Отже разом ми – команда!

Номер слайду 16

Дослід 5. Візьми склянку. Виміряй, скільки склянок води входить у 1 літрову банку. Виміряй, скільки склянок води вміщується у 3 літрову банку.

Номер слайду 17

- На скільки більше склянок вміщується у великій банці, ніж в меншій?- Скільки склянок води вміститься в обох банках?- Скільки склянок вміститься у 2 малі банки? А скільки у 2 великі банки?

Номер слайду 18

Висновок: Кількість рідини можна виміряти за допомогою склянки. В 1 літрі …. склянок води.

Номер слайду 19

Завдання на кмітливість!

Номер слайду 20

Перед тобою 3 склянки з водою і 2 порожні. Як, не переливаючи, зробити так, щоб вони стояли через одну?

Номер слайду 21

Вітаю із успішнимзакінченням досліджень!

Номер слайду 22

pptx
Додано
21 травня
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку