Про матеріал
Діти дошкільного віку в непростий воєнний час вимушені долати різноманітні виклики війни. До них відносяться: біль, зневіра, смуток, тривога і невизначеність. Необхідно навчити їх оцінювати ситуації, адекватно на них реагувати та уміти з ними впоратися. В нагоді стануть комп’ютерні ігри.
Запропонована гра створена так, що дитина дошкільного віку, завдяки підібраним картинкам, могла собі уявити окреме поняття або конкретну ситуацію, оцінити її , зробити правильний вибір та закріпити правила збереження власного життя, розмежовувати безпечне з небезпечним.
У такий спосіб у дитини розвиваються такі важливі операції мислення, як аналіз, синтез, порівняння, абстрагування, узагальнення та класифікація.
Мета вправи: Вчити різним методам заспокоєння та подолання агресії; формувати навички збереження фізичного та психічного здоров’я; розвивати кругозір дитини, вміння аналізувати побачене, робити висновки, аргументувати власну думку.
Необхідне обладнання: Ноутбук, Смартфон.
Застосування: На занятті.
Вік: 5-6 років.
Хід виконання вправи.
Вихователь завантажує дану вправу.
Зачитує завдання: «Розділи зображення певних дій, які можуть заспокоїти або роздратувати дитину».
Алгоритм дій:
1. Уважно розглянути картинку.
2. Оцінити, чи можуть дії, що зображені на картинці, заспокоїти дитину або викликати у неї агресію.
3. Розподілити запропоновані картинки на «Дії, які можуть заспокоїти дитину» або «Дії, які порушують спокійний стан дитини».
4. Якщо завдання виконано правильно, в кінці буде схвальний відгук «Чудово , ти молодець!».
Правильний розподіл картинок:
1. «Дії, які можуть заспокоїти дитину»:
Мати добрі відносини у сім’ї.
Піклуватися за тваринами .
Товаришувати.
Допомагати людям похилого віку.
Доглядати (забавляти) за молодшим братиком чи сестричкою.
Читати книжки.
2. «Дії, які порушують спокійний стан дитини»:
Сердитися.
Дражнитися.
Істерити.
Сваритися, кричати.
Насміхатися.
Навмисне робити боляче (підніжку).