Презентація з медіаграмотності "Заспокоєння"

Про матеріал
Діти дошкільного віку в непростий воєнний час вимушені долати різноманітні виклики війни. До них відносяться: біль, зневіра, смуток, тривога і невизначеність. Необхідно навчити їх оцінювати ситуації, адекватно на них реагувати та уміти з ними впоратися. В нагоді стануть комп’ютерні ігри. Запропонована гра створена так, що дитина дошкільного віку, завдяки підібраним картинкам, могла собі уявити окреме поняття або конкретну ситуацію, оцінити її , зробити правильний вибір та закріпити правила збереження власного життя, розмежовувати безпечне з небезпечним. У такий спосіб у дитини розвиваються такі важливі операції мислення, як аналіз, синтез, порівняння, абстрагування, узагальнення та класифікація. Мета вправи: Вчити різним методам заспокоєння та подолання агресії; формувати навички збереження фізичного та психічного здоров’я; розвивати кругозір дитини, вміння аналізувати побачене, робити висновки, аргументувати власну думку. Необхідне обладнання: Ноутбук, Смартфон. Застосування: На занятті. Вік: 5-6 років. Хід виконання вправи. Вихователь завантажує дану вправу. Зачитує завдання: «Розділи зображення певних дій, які можуть заспокоїти або роздратувати дитину». Алгоритм дій: 1. Уважно розглянути картинку. 2. Оцінити, чи можуть дії, що зображені на картинці, заспокоїти дитину або викликати у неї агресію. 3. Розподілити запропоновані картинки на «Дії, які можуть заспокоїти дитину» або «Дії, які порушують спокійний стан дитини». 4. Якщо завдання виконано правильно, в кінці буде схвальний відгук «Чудово , ти молодець!». Правильний розподіл картинок: 1. «Дії, які можуть заспокоїти дитину»: Мати добрі відносини у сім’ї. Піклуватися за тваринами . Товаришувати. Допомагати людям похилого віку. Доглядати (забавляти) за молодшим братиком чи сестричкою. Читати книжки. 2. «Дії, які порушують спокійний стан дитини»: Сердитися. Дражнитися. Істерити. Сваритися, кричати. Насміхатися. Навмисне робити боляче (підніжку).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вправа з інтеграціїмедіаграмотності «ЗАСПОКОЄННЯ»

Номер слайду 2

Мета вправи: Вчити різним методам заспокоєння та подолання агресії; формувати навички збереження фізичного та психічного здоров’я; розвивати кругозір дитини, вміння аналізувати побачене, робити висновки, аргументувати власну думку. Алгоритм дій: Уважно розглянути картинку. Оцінити, чи можуть дії, що зображені на картинці, заспокоїти дитину. Якщо картинка відповідає дії, яка може заспокоїти дитину, натиснути кнопку «так», якщо ж не відповідає натиснути кнопку «ні». Правильна відповідь: відбувається звуковий сигнал та зміна слайду. Неправильна відповідь: з’являється картинка, яка вказує на те, що відповідь хибна. Потрібно подумати ще раз і обрати інший варіант відповіді.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Чудово, ти молодець!

pptx
Додано
22 грудня 2022
Переглядів
392
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку