Обговорення з дітьми ідеї проекту. Формулювання цікавих тем проектів на вибір однієї з них. Обговорення того, якими знаннями з обраної теми учні володіють і про що хочуть поділитися. Обговорення джерел, у яких можна знайти необхідну інформацію. Обговорення результатів виконаної роботи, форми представлення проекту. План роботи. Виконання роботи. Презентація. Оцінювання виконаної роботи. Самооцінювання.
Номер слайду 4
знань 8 В країну 7 тільки 5 будь! 3 цікавим 2 Та 4 уперто,12 велику 9 долай, 11 друже!13 не байдужим! 6 путь 10 Допитливим, 1
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Що воно таке: дихає, росте, живиться, розмножується, а не ходить? Загадка Що воно таке: дихає, росте, розмножується, а не ходить? Загадка Рослини
Номер слайду 7
Номер слайду 8
коренева система листок квітка стебло
Номер слайду 9
Номер слайду 10
- Які дерева (кущі) є символами України? - З якими деревами і кущами порівнюють гарних дівчат? З яким деревом порівнюють сильних юнаків? Які місяці мають назву, що походить від назви дерев?
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
А.По горизонталі. Чим рослина кріпиться до ґрунту? Що дарують нам восени фруктові дерева? Що знаходиться всередині плода? Орган, який утримує гілки і листки? Що дерева скидають на зиму? Куди садять насіння? Орган рослини, з якого виростає плід? По вертикалі: якщо ви дали правильну відповідь на запитання, то у виділених клітинках має бути слово РОСЛИНА к о р і н ь п л о д и н н н і а с я с т е б л о л и с т к и г р у н т к в і т к а
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Чорнобривці Календула Красоля велика Маруна червона
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Поживними речовинами, які беруть з грунту та виробляють за допомогою сонячного світла. Із насіння або частинами рослин. Із насіння виростає корінь, стебло, листя, плід. Із місця на місце не пересуваються, але повертають до сонця листя та квіти. Чи вічно ростуть рослини? Від декількох місяців (огірок), до багатьох років (дуб – до 700 років). Усіма органами. Наші доведення Рослини – частина живої природи