Презентація з теми "Формування життєвих компетентностей засобами математичної освіти". Містить алгоритм формування життєвих компетентностей на уроках математики та напрями їх набуття.
«…створенні умов для розвитку особистості і творчої самореалізації кожного громадянина України, вихованні покоління людей, здатних ефективно працювати і навчатися протягом життя, оберігати й примножувати цінності національної культури та громадянського суспільства, розвивати і зміцнювати суверенну, незалежну, демократичну, соціальну та правову державу як невід'ємну складову європейської та світової спільноти» (Національна доктрина розвитку освіти).
Алгоритм формування життєвих компетентностей учнів на уроках математики: Участь у визначенні основних завдань уроку;Мотивація на актуалізацію теми;Формування системи знань;Формування вмінь використовувати знання й особистий досвід;Формування особистої відповідальності ;Моніторинг і корекція розвитку ;«Портфоліо успіху».
Зміст математичної освіти має бути спрямований на досягнення таких цілей:інтелектуальний розвиток учнів, формування видів мислення, характерних для математичної діяльності і необхідних людині для повноцінного життя у суспільстві;оволодіння прийомами математичної діяльності, які необхідні у вивченні суміжних предметів для продовження навчання та у практичній діяльності;формування уявлень про математику як форму опису і метод пізнання дійсності;виховання учнів у процесі навчання математики;формування позитивного ставлення та інтересу до математики.
Напрями набуття математичної компетентності: Будувати і досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, процесів і явищ. Володіти необхідною оперативною інформацією для розуміння постановки математичної задачі. Володіти технікою обчислень. Уміти проектувати і здійснювати алгоритмічну та евристичну діяльність на математичному матеріалі. Уміти працювати з формулами. Уміти будувати і читати графіки функціональних залежностей, досліджувати їхні властивості. Уміти класифікувати і конструювати геометричні фігури на площині і у просторі. Уміти оцінювати шанси настання тих чи інших подій, міру ризику під час того чи іншого рішення, обирати оптимальний варіант.