З’ясуйте тип повідомлення. Дорогий Петрик! Завтра ми збираємося до . Будемо ліпити . Вдягай , , та рукавички. Візьми з собою - буде ніс . Чекаємо тебе о . Твої друзі.
Номер слайду 3
За допомогою яких органів чуттів ви сприймаєте інформаціюпро колір небапро запах квітівпро голоси птахівпро смак фруктівпро вологість трави
Номер слайду 4
Розповідь про інформаційні процеси
Номер слайду 5
Отримуємо
Номер слайду 6
Зберігаємо
Номер слайду 7
Наскельні малюнки. Різьблення на кістках тварин. Писанки. Вишивки
Номер слайду 8
Месопотамія. Древній Єгипет. Середньовічна Європа. Київська Русь
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Передаємо
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Опрацьовуємо
Номер слайду 13
Використовуємо
Номер слайду 14
Інформаційні процеси. Отримування. Зберігання. Передавання. Використання. Опрацювання
Номер слайду 15
Фізкультхвилинка
Номер слайду 16
зошит с. 28-29, № 3 Яку інформацію отримав Петрик?Про уміння котів. Де знаходилась інформація?У книжці. Органу зору. Прочитав. Надруковано. Як було подано інформацію?Як Петрик отримав інформацію?За допомогою чого Петрик сприймав інформацію?Яке нове місце збереження інформації?Читацький щоденник. Записав. Що зробив Петрик зі своїм твердженням?