Тема: Множення звичайних дробів.
Мета уроку:
навчальна: вдосконалювати навички розв'язування вправ і задач на множення звичайних дробів;
розвивальна: розвивати інтерес учнів до задач практичного спрямування, навички усної лічби, логічне мислення, сприяти активізації розумової та пізнавальної діяльності.
виховна : виховувати відповідальне ставлення до власного здоров'я , почуття відповідальності, впевненості в собі, вміння працювати в групі , показати математику як цікаву науку, перетворити заняття в незвичайний урок, де може проявити себе кожен учень, виховувати повагу один до одного.
Тема: Множення звичайних дробів. Мета уроку: навчальна: вдосконалювати навички розв’язування вправ і задач на множення звичайних дробів; розвивальна: розвивати інтерес учнів до задач практичного спрямування, навички усної лічби, логічне мислення, сприяти активізації розумової та пізнавальної діяльності. виховна : виховувати відповідальне ставлення до власного здоров’я , почуття відповідальності, впевненості в собі, вміння працювати в колективі, самостійність
« Що є для людини найбільш цінним і важливим у житті - багатство чи слава? »« Ні багатство , ні слава не роблять людину щасливою. Здоровий жебрак щасливіший хворого короля ! »Сократ ( жив у 469-399 роках до нашої ери ) , давньогрецький філософ з Афін , один з родоначальників діалектики .
№ 302 б) 2 𝟏 𝟕 ∙ 7 = 𝟏𝟓 ∙𝟕𝟕 = 15 в) 4𝟐𝟑 ∙6 = 𝟏𝟒∙𝟔𝟑 = 28 №308( 8 – 7 𝟏𝟑𝟏𝟕 ) ∙ ( 2𝟏𝟒 +3 𝟏𝟑 - 4 𝟏𝟏𝟏𝟓 ) ∙ 1= 𝟏𝟓 1)8 – 7 𝟏𝟑𝟏𝟕 = 7 𝟏𝟕𝟏𝟕 - 7 𝟏𝟑𝟏𝟕 = 𝟒𝟏𝟕 2)2𝟏𝟒 +3 𝟏𝟑 - 4 𝟏𝟏𝟏𝟓 =2 𝟏∙𝟏𝟓𝟔𝟎 +3 𝟏∙𝟐𝟎𝟔𝟎 - 4 𝟏𝟏∙𝟒𝟔𝟎 =2 𝟏𝟓𝟔𝟎 +3 𝟐𝟎𝟔𝟎 - 4 𝟒𝟒𝟔𝟎 =𝟒𝟗𝟓𝟔𝟎 - 4 𝟒𝟒𝟔𝟎 = 𝟓𝟏𝟔𝟎 3)𝟒𝟏𝟕∙𝟓𝟏𝟔𝟎 = 𝟒∙𝟓𝟏𝟏𝟕∙𝟔𝟎 = 𝟏∙𝟑𝟏∙𝟏𝟓= 𝟑𝟏𝟓= 𝟏𝟓 4) 𝟏𝟓 ∙ 1= 𝟏𝟓
«Незакінчене речення»1. Добутком двох звичайних дробів є ... , чисельник якого дорівнює добутку...,а знаменник добутку їх … .2. Щоб помножити дріб на натуральне число, можна чисельник помножити на це число,а знаменник….3. При множенні мішаного числа на мішане число треба ... їх у неправильний …, потім помножити за правилом .4. Для числа 1 оберненим є число…5. Щоб знайти дріб від числа треба число помножити на …6. Два числа називаються взаємно оберненими, добуток яких дорівнює …,
ІІ група ВІТАМІни. Задача1. У 100 г капусти броколі міститься 120 мг вітаміну С, а у звичайній квашеної 2/3 цієї кількості. Скільки мг вітаміну міститься в такій же порції квашеної капусти?Задача2. Для приготування чаю мама використала 3/20 г липи. М’яти - в 5 разів більше ніж липи, а шипшини стільки скільки м’яти та липи разом. Скільки грамів шипшини використала мама для приготування чаю?
Треба уникати всіма способами , відтинаючи вогнем і мечем, і усім чим можна, від тіла - хворобу , від душі - неуцтво , від шлунка - надмірність.» Піфагор. Нехай це висловлення Піфагора, давньогрецького вченого, який жив у 6 столітті до н. е.. слугуватиме вам прикладом для наслідування здорового способу життя.