Спілкування людей.
Засоби комунікації.
Навички спілкування
Основні правила
спілкуван ня
Спілкування з оточуючим середовищем починають зі слова, погляду, жесту, усмішки.
Будьте завжди ввічливими, привітними та
доброзичливими в
спілкуванні. З повагою
ставтеся до співрозмовника.
Будьте уважними до співрозмовника, до його
стану і настрою, до того, що і як він говорить, як реагує на ті чи інші слова.
Умійте слухати і не перебивати інших.
Не бійтеся вступати в контакти (усні чи
письмові) з людьми,
навіть не знайомими вам, але при цьому уникайте нав’язливості.
Говоріть про те, що може бути цікавим і корисним для тих, хто вас слухає.
Не завдавайте людям прикрощів словом (не ображайте, не говоріть неприємного не виявляйте своєї неповаги, не вживайте грубих слів тощо).
Умійте ввічливо попросити про щось і ввічливо відмовити в
чомусь, не образивши
людину своєю відмовою.
Намагайтеся чемно пояснити причину прохання чи відмови.
Використовуйте в спілкуванні слова «будьласка», «вибачте», «не
ображайтеся», «чи не змогли
б ви», «на жаль» тощо.
Стежте за культурою мовлення. Умійте підтримати людину словом і ділом у будь-якій ситуації.
Висновок. Агресивна поведінка підлітків і молоді
– одна з найбільш актуальних соціальних проблем. Зростання
насильницької злочинності є тому підтвердженням.