Презентація з теми "Спілкування людей. Засоби комунікації. Навички спілкування" лкування

Про матеріал
спілкування – це чи не найважливіша для людини річ. І для того, щоб воно приносило задоволення і бажаний результат, слід виробити в собі ті якості, про які ми сьогодні говорили, пам’ятати вислів древніх: «Заговори, щоб я тебе побачив».
Перегляд файлу

Спілкування людей.

imageЗасоби комунікації.

Навички спілкування


image

image


imageОсновні правила

спілкуван ня

Спілкування з оточуючим середовищем починають зі слова, погляду, жесту, усмішки.

image

Будьте завжди ввічливими, привітними та

доброзичливими в

спілкуванні. З повагою

imageставтеся до співрозмовника.

Будьте уважними до співрозмовника, до його

стану і настрою, до того, що і як він говорить, як реагує на ті чи інші слова.

Умійте слухати і не перебивати інших.

imageНе бійтеся вступати в контакти (усні чи

письмові) з людьми,

навіть не знайомими вам, але при цьому уникайте нав’язливості.

Говоріть про те, що може бути цікавим і корисним для тих, хто вас слухає.

image
Не завдавайте людям прикрощів словом (не ображайте, не говоріть неприємного не виявляйте своєї неповаги, не вживайте грубих слів тощо).

Умійте ввічливо попросити про щось і ввічливо відмовити в

imageчомусь, не образивши

людину своєю відмовою.

Намагайтеся чемно пояснити причину прохання чи відмови.

Використовуйте в спілкуванні слова «будьласка», «вибачте», «не

ображайтеся», «чи не змогли

imageб ви», «на жаль» тощо.

Стежте за культурою мовлення. Умійте підтримати людину словом і ділом у будь-якій ситуації.


image


Висновок. Агресивна поведінка підлітків і молоді

image– одна з найбільш актуальних соціальних проблем. Зростання

насильницької злочинності є тому підтвердженням.

pdf
Додано
10 лютого 2023
Переглядів
346
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку