Презентація з української мови для 4 класу на тему "Діагностувальна робота. Письмовий твір"

Про матеріал
Дана розробка допоможе вчителю провести діагностувальну роботу "Письмовий твір" з української мови в 4 класі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Діагностувальна робота. Письмовий твір4 клас

Номер слайду 2

Письмовий твір 4 клас. Письмовий твір дає можливість дослідити сформованість наступних критеріїв: Вміння будувати зв’язні висловлювання. Вміння писати розбірливо, дотримуючись граматичних та орфографічних норм та перевіряти, редагувати написане. У 4 класу учні складають письмовий твір на задану тему, за власними спостереженнями, життєвою ситуацією, картиною, прочитаним твором, переглянутою передачею тощо. Орієнтовний обсяг 4 клас – 6-7 речень (60-80)

Номер слайду 3

Рівнева оцінкаоб’єктивних результатів навчанняучня/учениціОрієнтовна характеристика рівня результатів навчанняучня/учениці«початковий»(П)Створює короткі дописи за аналогією;не використовує інструкцію, надану вчителем;утруднюється із уточненням власного допису, навіть після допомоги вчителя;учень/учениця уникає обговорення власного допису.«середній»(С)Створює короткі дописи за інструкцією або планом, наданими вчителем, у разі труднощів просить допомоги вчителя;співвідносить створений короткий допис з інструкцією, у разі труднощів звертається до вчителя за допомогою;уточнює власний допис після допомоги вчителя;формально реагує на коментарі, ставлячи візуальні позначки.«достатній»(Д) Створює допис на основі розробленого спільно з учителем плану;самостійно створює короткі дописи з незначною допомогою вчителя;аналізує ситуацію спілкування, користується правилами етикету та нормами літературної мови;добирає окремі засоби візуалізації (шрифт, емотикони, емодзі, світлини тощо);уточнює власний допис на основі зауважень та пропозицій, зроблених у коментарях під дописом;підтримує обговорення власного допису, не відхиляються в коментарях від теми«високий»(В)Створює допис на основі самостійно розробленого плану, з урахуванням ситуації спілкування;самостійно створює короткі дописи;аналізує ситуацію спілкування, користується правилами етикету та нормами літературної мови; аргументує вибір засобів візуалізації (шрифт, емотикони, емодзі, світлини тощо);уточнює власний допис за потреби; допомагає іншим удосконалювати свої дописи;підтримує обговорення власного допису, не відхиляється від теми; відстоює власну позицію; за потреби додає в коментарях потрібну інформацію. Орієнтовні критерії оцінювання змісту

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Пам’ятка 1) Кожну частину тексту писати з абзацу.(Зачин, основна частина, кінцівка) 2) Речення будувати невеликі. 3) Давати повні відповіді на запитання. 4) Послідовно викладати свої думки. 5) Стежити за мовою. 6) Уникати повторів слів. 7) Під час написання складних слів користуватися орфографічним словником. 8) Перевірте та відкоригуйте записане. 9) Запиши свій твір у чистовик.

Номер слайду 6

Скласти текст-розповідь про свого домашнього улюбленця. Схема: початок події розгортання події завершення2. Описати природнє явище, за яким спостерігав/спостерігала. Схема: Загальне враження опис природнього явища висновок3. Скласти текст-міркування за поданим твердженням. Хліб- це святиня. Його потрібно берегти. Схема: Твердження докази висновок4. Текст-есе «Мої літні канікули»

Номер слайду 7

Читання творів

Номер слайду 8

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Презентації
НУШ
Додано
13 травня
Переглядів
481
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку