Яких тварин найбільше?Презентацію підготувала Гайдаржа Лілія Вікторівна, вчитель початкових класів. КЗ «Смирнівський ліцей»Лозівської міської ради Харківської області
Номер слайду 2
Очікування від уроку Від уроку я очікую … . Наш урок буде … . На уроці я буду …
Номер слайду 3
Спостереження за погодою. Яка зараз пора року?Який місяць?Яке число?Який сьогодні день тижня?Яка погода за вікном?Яка температура повітря?Як виглядає небо?Які опади?Яка тривалість дня?
Номер слайду 4
Гра «Упіймай зимовий місяць»Червень, листопад, грудень, квітень, січень, березень, вересень, лютий. Який зараз місяць?Чим він особливий?Чому він отримав таку назву?
Номер слайду 5
Тварини – живі організминароджуються;дихають;ростуть;живляться;розмножуються;пересуваються;вмирають.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Найчисельніша група тварин, яка пристосувалася до різноманітних умов існування - це комахи.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Розвиток метелика
Номер слайду 10
Життєвий цикл метелика
Номер слайду 11
Фізкультхвилинка
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Поміркуйте, що спільне в усіх комах?
Номер слайду 14
Комахи. РослиноїдніХижі«Санітари»
Номер слайду 15
Підсумуємо?- Що почуте на уроці вас найбільше вразило?- Яких комах ви запам’ятали?- Яка істотна ознака всіх комах?- Чи справдилися ваші очікування від уроку?
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Домашнє завдання:повторити матеріал уроку за підручником на с.36-37; усно виконати завдання 5 на с. 37 (вигадати кінцівку до казки). Дякую за увагу! Бажаю вам успіху!