Інтенсифікація навчального процесу вимагає пошуку та використання нових форм, методів та технологій викладання й навчання, засобів підтримки в учнів інтересу до матеріалу і активізації їх пізнавальної діяльності. Нині українська школа активно реформується. Ці зміни особливо значні в системі мовної освіти. Зміст викладання англійської мови як системи знань, умінь та навичок має сприяти розвитку мовних компетенцій учнів, формуванню світогляду, моралі та поведінки, готуючи до життя в багатокультурному суспільстві. На мою думку однією з актуальних проблем сучасної методики викладання іноземних мов є організація навчання дітей різних вікових груп за допомогою ігрових форм. В презентації відображено різні види ігрових форм роботи, які найбільш широко використовуються на уроках іноземної мови. Але ігри не замінюють інші форми і види роботи на уроці, а тільки доповнюють їх, допомагають розвивати мовленнєву компетенцію.
«Вінегрет»(на дошці написані слова, літери в яких перемішані. Учні повинні розпізнати слова та записати їх у зошити. Перемагає той, хто правильно запише всі слова. Для спрощення завдання вчитель указує тему, до якої можна віднести слова)«School life»Ma t h e ma t i c s u k r a in i a n a r t b i o l o g y e n g l is hg e o g r a p h y h i s t o r y ha n d ic r af ts c o m p u t e r s t u d ie s w o r l d l it e r a t u r ep h y sic a l educations u b j e c t l i b r a ry t e a c h e r h o m e w o r k pen les s o n m a p pupil timetable
Назва гри : The Magic Box. Практична мета : перевірка та повторення назв кольорів. Хід гри : Учитель показує учням «чарівну» коробку (the magic box),в якій знаходяться олівці різного кольору (5-6). Учні по черзі звертаються до вчителя, запитуючи, чи є в коробці той чи інший колір. Pupil : Is it black?Teacher : No, it isn’t. Pupil : Is it white ?Teacher : Yes, it is. (Дістає олівець названого кольору. )Коли всі кольори відгадані, учитель кладе в коробку олівці інших кольорів. Виграє той, хто відгадає більше кольорів
Назва гри: Finish. Практична мета: Перевірити знання слів відповідно до тематичної ситуації. Хід гри: Учні по черзі називають слова, які відносяться до відповідної тематичної ситуації. Заборонено! повторювати слова, помилятися у вимові, затримуватися з перекладом слів. Перемагає тільки один учень.