Інтенсифікація навчального процесу вимагає пошуку та використання нових форм, методів та технологій викладання й навчання, засобів підтримки в учнів інтересу до матеріалу і активізації їх пізнавальної діяльності. Нині українська школа активно реформується. Ці зміни особливо значні в системі мовної освіти. Зміст викладання англійської мови як системи знань, умінь та навичок має сприяти розвитку мовних компетенцій учнів, формуванню світогляду, моралі та поведінки, готуючи до життя в багатокультурному суспільстві. На мою думку однією з актуальних проблем сучасної методики викладання іноземних мов є організація навчання дітей різних вікових груп за допомогою ігрових форм. В презентації відображено різні види ігрових форм роботи, які найбільш широко використовуються на уроках іноземної мови. Але ігри не замінюють інші форми і види роботи на уроці, а тільки доповнюють їх, допомагають розвивати мовленнєву компетенцію.
Номер слайду 4
Гра-форма навчання , яка моделює життєві ситуації ,явища, процеси, види професіональної діяльності. Гра завжди містить мотив діяльності . Вона чітко визначає вік, стать і соціальні потреби учасника . Під час гри на уроці всі мають рівний статус . Вона під силу навіть слабким учням.
Номер слайду 5
Види ігор- лексичні- фонетичні- граматичні- комунікативні
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Приклади ігор при вивченні англійської мови:
Номер слайду 9
Назва гри: Ball Game. Практична мета: Закріпити лексику з теми. Хід гри: Один учень кидає м’яч, а другий називає слово з теми, яка вивчається ( School, реn, pencil, desk…)
Номер слайду 10
«Вінегрет»(на дошці написані слова, літери в яких перемішані. Учні повинні розпізнати слова та записати їх у зошити. Перемагає той, хто правильно запише всі слова. Для спрощення завдання вчитель указує тему, до якої можна віднести слова)«School life»Ma t h e ma t i c s u k r a in i a n a r t b i o l o g y e n g l is hg e o g r a p h y h i s t o r y ha n d ic r af ts c o m p u t e r s t u d ie s w o r l d l it e r a t u r ep h y sic a l educations u b j e c t l i b r a ry t e a c h e r h o m e w o r k pen les s o n m a p pupil timetable
Номер слайду 11
Назва гри : The Magic Box. Практична мета : перевірка та повторення назв кольорів. Хід гри : Учитель показує учням «чарівну» коробку (the magic box),в якій знаходяться олівці різного кольору (5-6). Учні по черзі звертаються до вчителя, запитуючи, чи є в коробці той чи інший колір. Pupil : Is it black?Teacher : No, it isn’t. Pupil : Is it white ?Teacher : Yes, it is. (Дістає олівець названого кольору. )Коли всі кольори відгадані, учитель кладе в коробку олівці інших кольорів. Виграє той, хто відгадає більше кольорів
Номер слайду 12
Назва гри : Five Words. Практична мета : закріплення лексики з тем «Шкільне життя », «Родина». Хід гри : Поки учень з однієї команди рахує до п’яти , представник другої команди повинен назвати п’ять слів з даної теми. Учасник, що не впорався із завданням, вибуває з гри.
Номер слайду 13
«Біла ворона»Вчитель показує дітям 5 карток, на яких зображені знайомі предмети. 4 предмети з п’яти мають належати до однієї категорії, а один - до іншої. Наприклад: a pen, a rule, a book, a pencil, а саt. Діти визначають зайвий предмет, та пояснюють чому.
Номер слайду 14
Music, english , apple , history , ukrainian
Номер слайду 15
«Перевір себе» (учням пропонують тему (school, weather), на яку упродовж 1,5 – 2 хв. вони повинні написати якомога більше слів. Учні по черзі зачитують слова. Якщо слово повторюється, то його викреслюють. Перемагає той, у кого залишиться більше слів.
Номер слайду 16
Назва гри: Finish. Практична мета: Перевірити знання слів відповідно до тематичної ситуації. Хід гри: Учні по черзі називають слова, які відносяться до відповідної тематичної ситуації. Заборонено! повторювати слова, помилятися у вимові, затримуватися з перекладом слів. Перемагає тільки один учень.