Мета уроку: Освітня: систематизувати, розширити і поглибити знання, вміння учнів застосовувати різні способи розв’язування вправ та задач. Вчитися застосовувати отримані вміння та навички при вирішенні завдань. Розвиваюча: сприяти розвитку спостережливості, вмінню аналізувати, порівнювати, робити висновки. Виховна: спонукати учнів до самоконтролю, взаємоконтролю, викликати потребу в обґрунтуванні своїх висловлювань.
1 Етап «Збираємо рюкзаки»Скількома відрізками можна сполучити точки М і N? (Багатьма)Які одиниці довжини ви знаєте?(мм; кг; л; км)Скільки метрів в кілометрі?(1км = 100м) Чи має пряма початок і кінець?(Пряма не має ні початку ні кінця)Скільки сантиметрів в дециметрі?(1см = 10дм)Чи перетинаються: Пряма МN і відрізок ARПромінь ОТ і відрізок ARПромінь ОТ і пряма MNДИВИСЬ НЕ ПОМИЛИСЬ!ARMNOTЧи можна на координатному промені OX відкласти одиничний відрізок мільйон разів? (Ні)
Розв’яжіть задачіНа відрізку АВ завдовжки 41 см позначено точки С і D так, що АD = 29см, ВС = 18см. Знайди довжину відрізка СD. А С D B На малюнку зображено шкалу спідометра. Яка швидкість автобуса в даний момент ? 3. На малюнку PN = 40 см, QN = 23 см, MQ = 38 см. Знайди довжини відрізків PQ, MP. M P Q N2 Етап «Вирушаємо у подорож»
3 Етап «Лімпопо»Координатний промінь спрямовано вздовж кліток тварин. Довжина одиничного відрізка дорівнює 3м і відповідає довжині клітки. Клітка мавпи знаходиться в т. М (37), а лева в т. L (40). Яка довжина відрізка МL?Кролик Кеша стрибає вздовж координатного променя. За один стрибок він переміщається на три одиничних відрізки праворуч. За скільки стрибків він з т. Q (98) потрапить в т. А (113). На координатному промені клітка з тигром знаходиться в точці Т(12), а ведмедя в точці V (17). Довжина відрізка ТV = 25 см. Знайдіть довжину одиничного відрізка цього координатного променя?Клітка Лами (L) розміщена на координатному промені ліворуч на 38 одиничних відрізків від клітки Зубра,що знаходиться в т. Z (398). А клітка страуса (S) на 32 одиничних відрізки праворуч від Z(398). Знайдіть координати точок L і S. Розв’яжіть задачі
Розв’яжіть задачі1 Варіант. Двоє дельфінів ласували рибкою. Перший з’їв на 3 рибини більше, ніж другий. Скільки рибок з’їв кожен дельфін, якщо разом вони з’їли 75 рибин?2 Варіант. Вага другого дельфіна у 4 рази більша за вагу першого дельфіна. Яка вага кожного дельфіна, якщо обидва разом важать 175 кг.