Презентація "Задачі з двома запитаннями"

Про матеріал
Презентація створена до підручника «Математика» 2 клас О. Гісь, І. Філяк, за Типовою освітньою програмою початкової освіти за редакцією Р. Б. Шияна.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Задачі з двома запитаннями. Чупрун Лариса Дмитрівна, учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії Веселокутського НВК І — ІІ ступенів Тальнівської міської ради Черкаської області

Номер слайду 2

Мета: формувати поняття задачі, вміння розв’язувати задачі, актуалізувати навички додавання і віднімання в межах 100, вміння виконувати додавання і віднімання на основі складу числа, обчислювати значення виразів на дві дії, вміння замінювати одиниці довжини іншими.

Номер слайду 3

Організація класу. Пароль уроку Учні по черзі називають математичні слова(відрізок, пряма, вираз, задача, додавання, віднімання…)

Номер слайду 4

12141091311 Усний рахунок з ЛЕГОЩоденні 3. Математика з другом9+3-19+8-47+6-48+7-57+9-2

Номер слайду 5

Щоденні 3. Математика самостійно. Склади з цеглинок башту, розташовуючи числа від меншого до більшого.2 дм22 см1 м18 см7 дм2 м

Номер слайду 6

Утвори рівність.1 м =6 дм =10 см =1 дм60 см10 дм

Номер слайду 7

Розвиток математичних знань та умінь. Зустріч з Незнайком. Незнайко склав задачу. «Зайченя знайшло 4 морквини, а кроленята 5 морквин»Чи правильно Незнайко склав задачу? Чого не вистачає? Як розв’язати задачу?

Номер слайду 8

Пригадайте складові частини задачі.

Номер слайду 9

розв’язанняумовавідповідьзапитання. Гра «Задача в ролях»Учитель читає декілька умов задач, запитання, розв’язання і відповідь. Учні піднімають цеглинки лего відповідного кольору. Задачі для гри: Мама дала Оксанці 6 цукерок, а Миколці 7 цукерок. Скільки цукерок роздала мама дітям? 6+7=13 (ц) Мама роздала дітям 13 цукерок. У лісі Василько знайшов 12 лисичок, а Оленка 4 опеньки. На скільки більше грибів у Василька? У Василька на 8 грибів більше. 12-4=8 (г)Тато зловив 8 карасів, Сергійко 4 окуні, Андрійко 1 щуку. Скільки всього риби зловили? 8+4+1=13 ( р) Разом зловили 13 рибин.

Номер слайду 10

Впізнати казки за картинкою і мелодією

Номер слайду 11

Щоденні 3. Математика письмово. Задача 1. Червона Шапочка несла бабусі пиріжки. 7 пиріжків вона дала вовкові, коли зустріла його в лісі. Для бабусі залишилось 8 пиріжків. Скільки пиріжків було в корзинці спочатку? На скільки більше пиріжків дісталося бабусі?Запитання від головного героя. Любі діти! Пригадайте назву цієї казки. Скажіть, яке моє право порушив вовк? (право на життя)

Номер слайду 12

Задача 2. Лікар Айболить вилікував 6 звірят в Занзібарі, 7 звірят із Лімпопо, ще чекають в Калахарі 8 дуже хворих малюків. Скільки звірят вилікував лікар Айболить? На скільки більше звірят він вилікував, ніж залишилося лікувати?Запитання від головного героя. Яким правом скористалися хворі звірята? (право на медичне обслуговування)

Номер слайду 13

Фізкультхвилинка «Весела Африка»

Номер слайду 14

Задача 3. Попелюшка 2 години витратила на приготування їжі, 2 години на прибирання в будинку, 4 години прала, прасувала білизну та крохмалила комірці та манжети для своїх сестер, 4 години перебирала крупу, яку зсипала зла мачуха перед балом, ще 3 години доглядала за трояндами в саду. Скільки годин працювала Попелюшка? Скільки годин вона мала на відпочинок та дозвілля, якщо її день розпочинався о 5 годині ранку, а закінчувався опівночі?Запитання від головного героя. Назвіть мої права, які порушили зла мачуха і її дочки. (право на відпочинок, свободу, на любов і піклування, на особисте життя, на свободу думки і слова, рівність між дітьми, залучення до тяжкої праці)

Номер слайду 15

Задача 4. Під час полювання гидке каченя о 12 годині дня сховалось на болоті під очеретом, і тільки надвечір воно насмілилось вийти зі своєї схованки. О 21 годині каченя повернулось до своєї маленької вбогої хатинки. Скільки годин гидке каченя переховувалось від мисливців, якщо додому воно добиралось 2 години? Запитання від головного героя. Мене всі вважають гидким, ображають, щипають. Скажіть, які мої права порушили? (право на гідність та повагу)

Номер слайду 16

Задача 5. Мальвіна хотіла навчити арифметики Буратіно. Вона каже, що у нього було 2 яблука, а хтось забрав 1 яблуко. Скільки яблук залишилось? Буратіно відповідає, що ні одного. Уявімо, що у Буратіно є 9 яблук, Артемон дає йому ще 7. Скільки буде разом яблук у Буратіно? На скільки більше яблук було у нього, ніж дав йому Артемон?Запитання від головного героя. Яким правом не скористався Буратіно? ( право на освіту)

Номер слайду 17

Рефлексія. Створення вежі знань. Учні в групах ставлять по черзі одну цеглинку ЛЕГО і називають, що цікавого було на уроці, що найбільше сподобалось, що нового дізнались. Потім порівнюють вежі.

Номер слайду 18

Інтернет-ресурси. Фізкультхвилинка «Весела Африка» https://www.youtube.com/watch?v=V6k. Zgd. Mr. LZEМузика до казок mp3 з ІнтернетуІлюстрації до казок з Інтернету

pptx
Додав(-ла)
Чупрун Лариса
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
28 березня 2023
Переглядів
792
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку