Презентація "Закріплення вміння вимовляти звук [й], вивчення букв Й, й.

Про матеріал
Закріплення вміння вимовляти звук [й], ви¬вчення букв Й, й. Звуко-буквені зіставлення. Формування аудіативних умінь за віршем Л. Верьовки та за малюнком. Аналітико-синтетичні види роботи зі слова¬ми–назвами предметів, (с.16 - 17). Розмальовування друкованої букви Й. Письмо елементів рядкової букви й під лічбу . Складо¬вий аналіз слів. Буквений диктант. Списуван¬ня з друкованого тексту. Розробка уроку для інтегрованого курсу "Навчання грамоти " 1 кл. за підручником Захарійчук М. Д.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Артикуляційна гімнастика

Номер слайду 3

Номер слайду 4

І. Повторення вивченого матеріалу.1. Формування орфоепічних умінь за віршем Г. Чубач.– «Упіймайте» звук [ч]. Чорно, чорно уночі. Чорні очі у сичів. Чорні очі, чорні крила,Чорна ніч усе накрила. Через чорних тих сичів. Чорно, чорно уночі.– Доберіть слова з вірша, відповідаючи на запитання. Очі які? – …; ніч яка? – …; сичі які? – … .

Номер слайду 5

Робота в зошиті с.16 Письмо великої букви Ч.

Номер слайду 6

С. 16 - 17 С. 16 - 17

Номер слайду 7

Сьогодні ми будемо вивчати нову букву. Уважно розгляньте намальовані предмети. Я вимовлю слова–назви цих предметів. Запам’ятайте звук, який чуємо в кінці першого складу: май-ка, чай-ка, лій-ка. – Який звук ми чуємо в кінці першого складу? ([й]). Висновок: звук [й] приголосний. Він завжди м’який та вимовляється дзвінко. Буква цього звука називається йот.

Номер слайду 8

Розгорніть «Буквар» (с. 16–17) і розгляньте на зеленій плашці букви Й, й. Тут написані друковані букви – велика й мала, а також рукописні. За плашкою намальована пташка. Хто з вас знає, як називаємо цю пташку? (Чайка). Який останній звук першого складу цього слова? Поруч намальовані «веселі» букви Й. Розгляньте, до чого вони подібні. З чого вони зроблені? Що вони вам нагадують? Під буквами написано: «Бачу Й, й (йот). Чую [й]». Як ви це розумієте?

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

ЗНАХОДЖЕННЯ СПІЛЬНИХ ОЗНАК З ІНШИМИ БУКВАМИ

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

РОЗЧИТУННЯ БУКВИ Й. ЗВУКО-БУКВЕНИЙ АНАЛІЗ СЛОВА АЙВА.

Номер слайду 16

РОБОТА В ЗОШИТІ ПРОПИСУВАННЯ МАЛЕНЬКОЇ БУКВИ Й

Номер слайду 17

ПОРОЗМИНАЙМОСЬ

Номер слайду 18

Робота в друкованому зошиті с. 16 завдання 2, 3

Номер слайду 19

Підручничок зачекався с. 17

Номер слайду 20

Робота в зошиті

Номер слайду 21

Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Побіг малий струмок .

Номер слайду 22

Загадкова розминка

Номер слайду 23

Продовжуємо!У Марійки - веселий кіт.

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Заключна розминочка

Номер слайду 27

Читаємо Буквар с. 16 – 17 Пишемо у зошиті с. 16 – 17 Завчаємо віршика про зайченят та їх маму

pptx
Додано
13 лютого 2022
Переглядів
504
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку