"Школа першокласних батьків і майбутніх першокласників". Тренінг з батьками допоможе вчителю ознайомити з основними методами і формами роботи з першокласниками, а батькам - психологічно підготувати дітей до школи.
Заняття для батьків 1 класу підготувала учитель початкових класів Алабаш наталія дмитрівна
Номер слайду 2
Ранкова зустріч. Добридень! Добридень, добридень, добридень скажу, Як рано чемненько до мами іду: Тут очка, тут личко, тут ніс, а тут губи, Тут маю два вушка, а тут білі зуби! Добридень, добридень, добридень скажу, Як рано чемненько до тата іду: Тут палець, долоня, плече і рука, Тут маю два вушка, а тут є п’ята! Добридень, добридень, добридень скажу, Як рано чемненько до школи іду: Багато книжок і забав є у нас. Веселою піснею вітаємо вас!
Номер слайду 3
Визначення емоційного стану
Номер слайду 4
Знайомство. По черзі скажіть своє ім’я, ім’я своєї дитини та за що ви її любите.«Мене звати…, я люблю свою дитину за те, що…».
Номер слайду 5
Приходити вчасно. Говорити по черзі. Мобільна тиша. Поважати думку інших. Правило «Пас». Бути активними. Зберігати таємниці. Правила заняття. Зберіть пазл та зачитайте правила заняття:
Номер слайду 6
Сюжетно-рольова гра «Чого я хочу навчитися у школі?»
Номер слайду 7
«Руховий»(математичний) диктант Дорога до Казкової школи: 3 кроки прямо, два кроки ліворуч, 1 крок назад, 4 кроки праворуч…Вузенька стежечка. Ви мусите правою рукою торкнутися плеча сусіда попереду, пройти 3 кроки вперед і 1 праворуч… Дорогою учні можуть знаходити різні речі (камінці, іграшки, набір крейди, кольоровий папір) і забирати ті, які знадобляться у школі, пояснюючи: «Я візьму (називає річ), бо …
Номер слайду 8
Створення малюнка «Школа моєї мрії»
Номер слайду 9
По черзі назвіть себе якоюсь тваринкою, уникаючи повторів. Крок 1. Біля кого справа є порожній стілець, двічі плескає руками по своїх колінах, називаючи свою тваринку (Наприклад: «Зайченятко, зайченятко…»), а потім двічі плескає по порожньому стільцю і запрошує до себе іншу тваринку («… кличе до себе лисенятко»). Крок 2. Той, чию тваринку назвали, має перебігти і сісти на порожній стілець. Учасник, справа біля якого звільнився стілець, повторює Крок 1. Руханка «Зоопарк»
Номер слайду 10
Запитання для обговорення: Що, на вашу думку, може стати причиною булінгу в школі? Як можна подолати явище булінгу?Хто, на вашу думку, найчастіше стає ініціатором булінгу?Інформаційне повідомлення «Булінг у школі»Булінг (bullying, від анг. bully — хуліган, забіяка, задирака, грубіян, насильник) визначається як утиск, дискримінація, цькування. Цей термін означає тривалий процес свідомого жорстокого ставлення (фізичного і психічного) з боку дитини або групи до іншої дитини або інших дітей.
Номер слайду 11
Об’єднайтесь у три групи, розрахувавшись на котиків, песиків та жабок. Закрийте очі та об’єднайтесь у групи за допомогою «мови» тварин. Обговоріть і запишіть на аркушах паперу ваші пропозиції щодо означених питань. Презентуйте свої напрацювання, вислухайте доповнення інших груп. Робота в групах «Наші дії»
Номер слайду 12
Відгадування загадок
Номер слайду 13
Завершення заняття. По черзі висловіть свої враження від заняття. Станьте в коло, візьміться за руки і промовте: «Хай сьогодні нам щастить, хай нам завтра пощастить, хай завжди нам всім щастить!» Поаплодуйте один одному і самим собі.