Презентація заняття "Завітаємо до Дракончика Гоші"

Про матеріал
Спеціально-організована пізнавально-дослідницька діяльність: математичні уявлення(за програмою «Впевнений старт» середній дошкільний вік). Програмовий зміст: продовжувати формувати уявлення про частини доби. Закріпити знання про цифри від 1 до 5. Вправляти в лічбі в межах п`яти, вправляти в порядковій лічбі. Закріпити вміння дітей визначати і порівнювати групи предметів за кількістю, користуючись словами «більше», «менше», порівну. Закріпити знання назви фруктів, овочів та кухонних предметів. Розвивати мовлення, увагу, мислення, пам’ять. Виховувати бажання допомагати, самостійність у роботі, посидючість, цікавість до занять з математики.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Спеціально-організована пізнавально-дослідницька діяльність: математичні уявлення(за програмою «Впевнений старт» середній дошкільний вік)«Завітаємо до Дракончика Гоші»Вихователь: Наталія Лавріщева

Номер слайду 2

Програмовий зміст: продовжувати формувати уявлення про частини доби. Закріпити знання про цифри від 1 до 5. Вправляти в лічбі в межах п`яти, вправляти в порядковій лічбі. Закріпити вміння дітей визначати і порівнювати групи предметів за кількістю, користуючись словами «більше», «менше», порівну. Закріпити знання назви фруктів, овочів та кухонних предметів. Розвивати мовлення, увагу, мислення, пам’ять. Виховувати бажання допомагати, самостійність у роботі, посидючість, цікавість до занять з математики.

Номер слайду 3

Розкажіть за малюнками, який режим дня у Дракончика. Що він робить у різні частини доби? Скільки справ усього?

Номер слайду 4

Полічіть фрукти та овочі і оберіть відповідну цифру. Скільки груш? Скільки яблук? Чого більше, менше? Яких порівну (стільки ж)?234512345123451234512345123451style.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacity

Номер слайду 5

Скільки фруктів? Скільки овочів? Чого більше? На скільки? Покладіть у кошик овальної форми фрукти, у кошик прямокутної форми — овочі.

Номер слайду 6

Додайте на кожну тарілку стільки морквинок, щоб їх стало по п`ять.

Номер слайду 7

Порахуй, скільки каструль? Визнач, яка за рахунком стоїть найбільша кастрюля? За яким найменша? Допоможи Дракончику поставити кастрюлі у шафу від найбільшої до найменшої.

Номер слайду 8

Порахуй, скільки предметів? Допоможи Дракончику Гоші знайти тінь кожному предмету.

pptx
Додано
17 січня
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку