LEGO 6 bricks (Цеглинки Лего)Завдання спрямовані одночасно на розвиток декількох умінь. Наприклад, починатися завдання може з розвитку математичних, а от завершуватися розвитком мовленнєвих умінь. Будь-яке завдання можна адаптувати відповідно до віку, вмінь та потреб конкретного учня (наприклад, змінивши кількість цеглинок чи час, відведений на виконання завдання). Кожне завдання надає можливість учневі вправлятися у виконанні того самого завдання знову і знову і в такий спосіб набувати впевненості у своїх силах. Завдання передбачають можливість відкритого закінчення, коли учень може запропонувати кілька варіантів виконання і кожен з них буде вірним. Головне – дати можливість учневі пояснити своє бачення.
Приклади використання цеглинок LEGOФізкультхвилинки «Спритні цеглинки»Діти стоять так, аби їм зручно було виконувати різні вправи і тримають в руках цеглинки: Червоного кольору – присідають,Оранжевого – стрибають на лівій нозі,Жовтого – стрибають на правій нозі,Зеленого – стрибають на двох ногах,Блакитного – роблять нахили тулуба вправо-вліво,Синього – роблять нахили тулуба вперед-назад.