У лист до нотаруса Анселло
Бодлер так писав про свою збрку: "Чи треба Вам
говорити... що в цю жорстоку книгу я вклав усе своє серце, усю свою нжнсть, усю свою
релгю (вивернуту), усю свою ненависть? Правда, я напишу протилежне, поклянуся
великими богами, що це книга чистого мистецтва, удавання, фглярства, але я збрешу, як ярмарковий шарлатан".
Зб рка «Кв ти Зла» вперше вийшла друком 1857 року, ставши новим
словом у становленн символ зму
звинувачений у приниженн сусп льної
морал , оштрафований, та вимушений прибрати ш сть найб льш непристойних поез й.
"БОДЛЕРІВСЬКЕ" ДОБРО КРАСА ЗЛА
це зовсм не християнська Сатана виступив як ут лений голос
любов (до Бога чи до нших плот , але цей голос був тугою за
засобами, як мали Зло - об'єкт художнього досл дження
позаморальну природу Зло - специф чна форма добра
Надя на перемогу добра
Стверджена божественна природа людини
Домінантами поетики збірки Бодлера "Квіти зла" стали контраст і символіка. Ш.Бодлер був одним із зачинателів символізму, але у його творчості, зокрема у збірці "Квіти зла", поєдналися романтичні і власне символічні елементи. Вірші у збірці мають здебільшого двопланову структуру, де на передньому плані - предмети, емпіричні явища, конкретні деталі, за якими були сховані ідея, абстракція, що перетворювала предметно-емпірічні образи на символи
Символічний зміст поезії Ш. Бодлера.
"Альбатрос" (1841)
Композицйна єднсть твору досягнена за допомогою
центрального образу альбатроса, що став образом-символом. Тому протиставлен тут реальний
символчний план вираження: альбатрос матроси, поет юрба. З образом альбатроса пов'язане все пднесене, вн у центр уваги, автор захоплювався ним
висловив йому спвчуття. У врш протиставлен високе низьке,
небесне земне, поезя проза, у ньому висловлен грк роздуми
автора про трагчний стан поета у суспльств
Врш належав до циклу "Сплн та деал". У ньому стверджувалася божественна природа людини,
з найбльшою повнотою втлена у постат поета.
текст