Їжачок
Нумо, діти, підведіться!Всі приємно посміхніться. Продзвенів уже дзвінок,Починаємо урок!
Лінія по аркушу гуляє,Слід по собі залишає: Природа, гори і поля -Це моя рідна земля.
Які лінії бувають за настроєм?
Які емоції передають ламані лінії?
Які предмети можна зобразити цими лініями?
Косі лінії нагадують дощ, вітер, схили гір.
Хвилясті лінії подібні на хвилі, річку, вітер.
Горизонтальні та вертикальні лінії передають спокій і рівновагу (дерева, стіни, паркани).
В ліс ми з друзями пішли,Диво дивне там знайшли,Як клубочок, ця тваринка,Вся в колючках в неї спинка. Хай собі затямить всяк,Зветься дивний звір...
А. Матісс „Жіночий портрет“ Г. Якутович„Марія Іллюк“
Завдання від їжачка
Практична робота. Наш їжачок-хитрячок. Вдів кожух із голочок. Грибочки та яблучка збираєТа в скриньку на зиму ховає.
За поданою схемою намалюйте їжачка
Фізкультхвилинка. Лінія до моря завіталаІ хвилькою ніжною заграла. Та раптом вітер все змінив. Й велику хвилю утворив
Творче завдання
Музична фізкультхвилинка
Творчих успіхів!
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект