18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Презентація "Знаходження числа за його відсотком"

Про матеріал
Презентація до дистанційного уроку для учнів 5 класу на тему: "Знаходження числа за його відсотком"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Знаходження числаза його відсотком. Урок математики5 класвчитель Полєтаєва С. О. Одеський НВК «Гімназія №7»клас

Номер слайду 2

Відсотком (процентом) називають одну соту частину (1100) будь-якого числа (або числового значення величини). ПРИГАДАЙТЕ:1% = 1100=0,01 Отже 100% = 100100=1 

Номер слайду 3

1 спосіб: Спочатку знайдемо 1% від числа 195. 195: 100 = 1,95 Отриманий результат помножимо на кількість відсотків. Маємо 1,95 · 5% = 9,752 спосіб : Перетворимо відсотки у десятковий дріб 5% = 0,05; Тоді 195 · 0,05 = 9,75. Ми вже вміємо знаходити відсоток від числа: знайдемо 5% від числа 195. Відповідь : 9,75.

Номер слайду 4

1 спосіб: Спочатку знайдемо 1% від числа 50000 грн. 50000 : 100 = 500 Отриманий результат помножимо на кількість відсотків. Маємо 500 · 8% = 4000 (грн.) – прибуток.2 спосіб: Перетворимо відсотки у десятковий дріб 8% = 0,08; Тоді 50 000 · 0,08 = 4 000 ( грн.). ЗАДАЧА. Банк виплачує 8% річних. Вкладник поклав до банку 50 000 грн. Скільки грошей прибутку буде мати вкладник через рік? Відповідь: 4000 грн.

Номер слайду 5

1 спосіб: Знайдемо кількість сторінок, яка припадає на 1%. Для цього треба 180 поділити на 60. Маємо 180 : 60 = 3. Щоб дізнатися, скільки сторінок у книжці, треба 3 помножити на 100 (оскільки вся книжка становить 100%). Отже 3 ·100 = 300, - у книжці 300 сторінок. Настя прочитала 180 сторінок, що становить 60% книжки. Скільки сторінок має книжка?2 спосіб: 60% = 0,6, якщо виконати ділення 180 на 0,6, то отримаємо 180 : 0,6 = 1800 : 6 = 300 (сторінок). Отримали той самий результат. Розглянемо задачу. Знаходження числа за його відсотком:

Номер слайду 6

Щоб знайти число за його відсотком потрібно:1 спосіб: Знайти скільки припадає на 1%, а потім цю кількість помножимо на 100.2 спосіб: Виразити відсоток десятковим дробом і поділили дане число на цей дріб. ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ!

Номер слайду 7

1 спосіб: 1) 48 : 24 = 2; 2) 2 · 100 = 200. 2 спосіб: 1) 24% = 0,24; 2) 48 : 0,24 = 4800 :24 = 200. Відповідь : 200.1 спосіб: 1)370,74 : 100,2 = 3707,4 : 1002 = 3,7; 2) 3,7 · 100 = 370.2 спосіб: 1) 100,2% = 1,002; 2) 370,74 : 1,002 = 370740 : 1002 = 370. Відповідь : 370. Приклад 1. Знайдіть число, ЯКЩО 24% ЙОГО ДОРІВНЮЮТЬ 48. Приклад 2. Знайдіть число, ЯКЩО 100,2% ЙОГО ДОРІВНЮЮТЬ 370,74.

Номер слайду 8

ЗАДАЧА. ШИРИНА ПРЯМОКУТНИКА 8,4 СМ, ЩО СТАНОВИТЬ 80% ДОВЖИНИ. ЗНАЙДИ ПЕРИМЕТР І ПЛОЩУ ПРЯМОКУТНИКА. Розв’язання 1) 8,4 : 80 • 100 =0,105 • 100 = 10,5 (см) — довжина прямокутника.2) (8,4 + 10,5) • 2 =18,9 • 2= 37,8 (см) — периметр прямокутника.3) 8,4 • 10,5 = 88,2 (см2) — площа прямокутника. Відповідь: 37,8 см, 88,2 см2. 

Номер слайду 9

2% якого дорівнює 4107,4% якого дорівнює 375,912,5% його дорівнює 7,50,3% його дорівнює 0,27 200 90 60 350 ОБЧИСЛИ ЧИСЛО:

Номер слайду 10

домашнє завдання. Прочитати § 43 та вивчити означення. Розв’язати і надіслати у google classroom:№1549 №1552№1554 №1555№1558

Номер слайду 11

Дякую за увагу!

Номер слайду 12

Мийте руки!Залишайтеся вдома!Будьте здорові!

pptx
Додано
5 травня 2020
Переглядів
609
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку