Мета : вдосконалити вміння учнів використовувати правило порядку виконання дій у виразах без дужок, розв’язування задач, навички обчислення та перетворення іменованих чисел.
Математика. Тема: Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування задач. Вчитель початкових класівІнна Репушевська Одеської загальноосвітньої школи № 52 І-ІІІ ступенів. Одеської міської ради Одеської області
Запиши кожну довжину в менших одиницях вимірювання за зразком.
Номер слайду 9
Розв’яжіть задачу. До святкування дня народження купили фрукти: 20 мандаринів, бананів – на 11 менше, ніж мандаринів, ананасів – утричі менше, ніж бананів. Скільки ананасів купили?Мандарин – 20 шт. Бананів - ?, на 11 менше. Ананасів - ?, у 3 рази менше
Номер слайду 10
Розв’яжіть задачу. Мандарин – 20 шт. Бананів - ?, на 11 менше. Ананасів - ?, у 3 рази менше. План розв’язування- Скільки бананів купили?- Скільки ананасів купили?